Diskuse

Diskuse o hudebních stylech, kapelách, hudebních nástrojích, technice hry, aj.

Téma: otazka ktera mi delsi dobou vrta hlavou)

23.11.2003 15:20 [placebo]
otazka ktera mi delsi dobou vrta hlavou) - Kategorie Hudební teorie
prochazela sem si tuto diskusi,ale nic mi neosvetlilo jednu vec.a to,jestli se pri skladani vlastni music musim necim ridit.jo,jasne,stupnice atd..ale zajima me jestli napr. sled nakejch akordu musi bejt podle nejakyho řádu nebo tak .potrebu stupnic pri solovani chapu,ale takovy masturbace,to neni nic pro me.
kdyz si tady procitam ty prispevky od tech vselijakejch jazzovejch supermanu,tak se desim.znamena to teda ze kdyz slozim neco bez nejake obtiznejsi hudebni teorie-bude to totalni blabol nebo co?vystacim si se slozitosti typu nirvany,joy division,placebo,tak mi prijdou nektery veci zbytecny.slysela sem pojem neco jako"harmonizovani melodie akordy"coz mi prijde nechutny,ja nevymýšlim v hlave zadny melodie,proste me napadne neco kdyz hraju,nejakej riff,sled akordu atd..

Seznam příspěvků:

[112..161 / 161] Strana:  1  2  3  4 | Všechny | Poslední 
Pořadí:   Čas vložení    Uživatel 
28.4.2004 21:10 [sir.destruktor]
To all
aaaaaaaahhh proč mě nikdo nerozumí....?
Tosem takovej exot?,...nemám žádné oficiální vzdělání ale snad každej ví co jsou to harmonizovaný akord z tóniny.. -no prostě akordy vzniklý harmonizováním na 1.,2.,3.,4.,5.,6. a 7., tónu té stupnice... to je takovej problém to pochopit ?
Požaduji odpověď na předchozí můj příspěvek---- nebo sakra nikdo nic neskládá ?
tadun : to si piš, že nedává návod... to bych musel psát hodinu, ale je to určitě jeden ze způsobů... a to prostě ten, že skládáš progresi akordů volně, nezajímaj tě stupnice, to, že v Cdur používáš C,Dmi,Emi,F,G,Ami,G7,Cmaj7,Dmi7,Emi7,Fmaj7,G7,Ami7 ale prostě jen čistě vztah předcházející a následující akord, kdy asi těch příležitostí a volností to sestavit zcela jak chceš je více...
Nebo mi vlastně ani neodpovídejte, léčím si tu jen své komplexy, že mě nikdo neuznává... :-(
28.4.2004 22:29 [MAJ]
Re: Když to tedy chcete vědět...
Osobně je jeden z mých nejoblíbenějších zpusobu komponovani ten, ze si jen tak hraji, improvizuji a samozrejme posloucham, co hraji. Kdyz me neco zaujme, tak se k tomu vratim, hraji to znovu, upravuji, variuji, atd. Pakmi vznikne nejaky hlavni motiv. Nad nim pak dlouho a peclive premyslim. Otacim, obracim variuji, menim. V teto fazi se prave dostavam do toho stavu, kdy bouram pravidla. Vetsinou, kdyz improvizuji, tak uz nic prilis neobvykleho nevymyslim - uz mam ta pravidla tak zazita, ze proste podle nich vetsinou jedu (jen kdyz si na zacatku vedome treba reknu, ze je budu porusovat, a jak...). Ale vetsinou tam jsou a az nasledne si rikam: "tady to musim napsat jinak - takhle by to napsal kdokoliv jiny, ale ja to tak napsat nechci, chci tu udelat nejakou zmenu, vyjimku". Toto je strasne dlouha a slozita a dulezita pasaz. Kdyz mam uz tento zaklad nejak vymysleny, tak jej nahraji. A potom vetsinou opet improvizacni metodou nahravam dalsi stopy. Jiny pristup mam ke klavirnim skldbam, kde se vse presne naucim, jak to ma byt a vse je predem vice menepromyslene a pripravene. Pak se to naucim a nahraji. Takze to je take metoda - jit nejdrive po zakladnich pravidlech a nasledne je zamerne bourat - alemusi se vedet proc je bouram, jaky to bude mit dusledek... To uz chce te hudbe dost rozumet!
29.4.2004 7:23 [Bailey]
Re: MAJ
Aaaaa mohol by si prosímťa uviesť niektoré konkrétne dovody, ktoré ťa nútia búrať pravidlá??? Zaujímali by ma hlavne tie konkretne dovody v danej konkretnej situácii. Díky.
29.4.2004 9:58 [sir.destruktor]
Re: MAJ
děkuji za názor...
ale tak trochu mě napadá, že pokud víš, proč bouráš ty ustálená pravidla komponování, tak vlastně to sou další pravidla.. ne?

29.4.2004 9:58 [MAJ]
Re:
Proc bourat pravidla? Protoze v takovem pripade se vydavam novou cestou. Vytvarim neco noveho, co tu jeste nebylo, zajimaveho, originalniho sveho. Kdyz budu psat podle pravidel a skladat tak, jak to posluchaci cekaji, nebude to zajimave (pro ne, ale ani pro me). Proc by poslouchali mou hudbu, kdyz by "vedeli, jak to dopadne"? Proc ctes knihu, proc se koukas na film? Jsi zvedavy, jak to dopadne. Jak to autor vymysli. Doufas, ze Te prekvapi a vymysli to jinak, nez bys ocekaval. V hudbe je to, dle meho nazoru, to same.

Jeden muj konkretni priklad: Ve sve varhani skladbe Reka (koukam, ze ji zel nemam na internetu, skoda, bylo by dobre, kdybyste si ji mohli poslechnout, abyste presne vedeli, o cem mluvim; vymyslim pak kdyztak jiny priklad nebo tam pristi tyden tu skladbu dam...). Nuze v te skladbe mam zaver, ktery je jednou 1/2 povazovan za genialni a druhou 1/2 za uplne pitomy. Ale vsichni si ho vsimnou. Skladba je cela v D-moll (tedy zaverecne cast). Ke konci jde klasicka kadence a na posledni akord uz vsichni cekaji, ze tam proste bude D-moll. Jeste to tam zamerne protahnu a napnu. A samozrejme, ze tam D-moll. Nedam. Proc? Protoze ho tam vichni chteji a kdybych ho tam dal, tak to nemuseli poslouchat. Mam tam Es-maj7. Proc zrovna Es-maj7? Vsichni lidi tam chteli slyset D - tak ho tam maji. Maji ho tam dokonce v te nejkrasnejsi podobe, kdy je v akordu jednim z nejdulezitejsich - dava mu tu jeho nezamenitelnou podobu MAJ7. Je tam tedy jejich vysnene D, ale zaroven je tam i neco jineho, co tahne nekam uplne jinam a zaver skladby to neuveritelne ozivi a udela jedinevnym!

Ted jsem si uvedomil, ze tejny forek jsem udelal i ve sve posledni skladbe (C)laudo Debussy (kterou na internetu mam). Ale tam jsem to neudelal na konci skladby (i kdyz neco trosku podobneho ano - viz dale), ale na konci fraze. Kdyz slysis frazi poprve, je tam klasicke zakonceni (36 vterina). Pak se fraze opakuje obalovana o ruzne vyhravky. A jeji konec je resen srejne jako ve skladbe Reka - do X-maj7, kde X je o pul tonu vys, nez byla tonika. Dostanu tam napeti a zmenu, neco noveho, necekaneho, co vsak neurazi. Kdyz uz tu skladbu tak trosku rozebiram... Kdo by v case 1:38 cekal, ze tu frazi ono behu budu opakovat, ale se zvlastnim intervalem, ktery se zvetsuje (triton, kvarta, kvinta... oktava)? A nasleduje prekvapivy dim (1:41)! 2:05 dosud se arpeggie drzely v osminkach, sestnactkach nebo dvaatricetinkach. Hle, jsou tu nahle trioly! Kdo by cekal v case 2:22 chromaticky postup v druhem hlasu? Navic, kdyz se mi tam tim vytvori dur/mol... Skvele! :-) D2:36 - ten arpeggio rychly beh - do E-dur je tam najednou beh B-dur - triton. Proc? Protoze predtim, kdyz jsem pouzival toto arpeggio, tak bylo v B-dur. Ted tam je znovu, tak jej necham ve stejne tonine, at je ten odkaz naprosto jasny a totozny. Navic to tam prekvapi a ozvlastni - opet! :-) 2:45 Kdo by cekal z tak vicemene klasicke casi takovyto useknuty dramaticky zaver? 3:00 toto tema uz tam jednou bylo, tak z nej vyjdu a udelam dalsi cast, ne? Zamerne trochu disharmonickou v kontrastu s predeslou harmonickou casti. 3:38 - opakovani matka moudrosti. Ale zase zmena - tentokrat jsem pouzil jinou toninu a vyzniva to zase jinak, nez predtim. 4:12 - proc nezacit frazi jinde nez na zacatku? Zacal jsem tedy dohrou (uz to tam take bylo slyset...). :-) 4:50 G-dur, ktery vsichni cekaji, ale do basu dam Cis. Proc? Je to triton. Odkazuji se tim na vsechny tritony v te skladbe, co kdy byly. Opet prekvapive, zajimave, ale nikoho to neurazi. Mimochodem, vite proc tam to G zopakuji prave petkrat? Jednak je to prvocislo, coz je uzasna vec, ale take je to odkaz na frazi, ktera zacina v 3 minute, kde jsou ty disharmonicke behy. To A v base tam zazni presne petkrat. Opet, odkaz.

Tak, ted jsem Vam dal skoro presny navod na to, jak komponovat kvalitne, nove, zajimave. Ted budu muset zase vymyslet neco noveho, protoze kdyz to zacnete vsichni puzivat (uprimne, nebojim se toho...) :-), tak pak uz nebudu originalni. Drzim palce! :-)

29.4.2004 10:00 [MAJ]
Re:
... Mimcochodem skladbu (C)laudo Debussy najdete tady:

http://martin.jirsak.cz/ukazky.html

:-)
29.4.2004 10:38 [George JV]
Re: MAJ
Vidim, ze uz umis pouzivat jak "p", tak i BR :o)))))))) Za chvili ovladnes html jazyk uplne :o))))
29.4.2004 10:56 [Bailey]
Re: MAJ
Takže v (C)laudo Debussy si vyššie popísané zmeny robil zámerne s tým, že chceš aby v príklad 1:41 bol dim, alebo 2:22 chromatický postup v druhom hlase, alebo aby v 4:50 bol v base miesto G Cis???
Nič iné ťa k tomu neviedlo???
Počúval som tú skladbu asi 5krát a zatial ma tam oslovili dve pasáže - úvodných cca 20 sekund a potom 2:57 až cca 3:20. Tie ako jediné vo mne vyvolali neakú predstavu - a dokonca by to aj spolu súviselo. Tak to cítim ja - tzn. že nikde neni napísané, že som tú skladbu pochopil. Proste tá skladba na mňa takto zaposobila. Uvažuješ aj nad tým, čo jednotlivé fráze skladby vyjadrujú???
Díky za odpovede.
29.4.2004 10:57 [MAJ]
Re:
To George JV: Jojo, uz jsem pochopil, ze je to HTML. A nejake zaklady umim... Ze bych priste ty akordy zkusl vysazet do tabulky? :-)
29.4.2004 11:37 [MAJ]
Re:
To Bailey: Ano, samozrejme, ze uvazuji nad kompozici jako celkem. Ma samozrejme presne vystavenou strukturu, ktera je promyslena a je takto vystavena naprosto zamerne. Ty casti za sebou nejsou dane nahodne. Jedna vychazi z druhe nebo jsou zamernym kontrastem. Mel jsem nahozene motivy a i jejich realizaci, a pak jsem je ruzne daval za sebe a propojoval... Jen toto mi trvalo cely den! (Tim nerikam, ze jsem mel skladbu za den hotovou - jen den jsem resil to propojovani a jak to pujde zasebou - samozrejme spoustu casu zabralo vymyslet ty samotne motivy, nasledna prace s jednotlivymi, a pak i realizace)

Takze jeste Vam prozradim i toto:

Uvod - hlavni tema. Zacinam jemne (jen malokdy to zacnu do posluchace hustit hned od zacatku; to pak musim mit nejaky specialni duvod).

0:39 - opakuje se hlavni tema v bohatejsim aranzma (ale ne cele - zaver tematu 1:01 se opet vraci zpet k "chudinstvi"). Pak je tam ten MAJ7, ktery je jednak prekvapenim a jednak naznacuje, ze se neco zmeni.

Prijde dalsi cast, ktera vychazi z motivu te prvni, ale je jina.

1:22 - motiv vychazi z prvnich trech tonu hlavniho motivu, ale pak jej stavi jinak - beh je pak vystaven v podstate na celotonove rade. Ta je pouzita proto, abych setrel jakekoliv harmonicke souvislosti. A samozrejme to take pekne zni!

1:26 honosny zaver motivku - bude se nam za chvilinku hodit. :-) Mimochodem vsimnete si, ze poprve jde ten honosny zaver seshora dolu, podruhe jde zespoda nahoru, pak jde zespoda nahoru, ale vrati se doprostred a tam zustane vyset (ten DIM) (mimochodem, zde se v kazdem opakovani na tom poslednim tonu take prida jedna doba navic - dostavam tam tim padem skvele napeti!). A kdyz uz se to opakuje poctvrte, jdu zase zespoda nahoru a vznika z toho nove tema - honosne, kterym pak pokracuji kompozici dale. Je to kontrast k predesle napate pasazi.

2:00 i v honosne atmosfere musi byt napeti a nasledne uvolneni.

2:19 v podstae opet jen otocim 3-tonovy motivek, ze ktereho jsem predtim vychazel. Byl zespoda, ted je seshora (take jsem to jiz naznacil drive). Take jsem tam pred nej dal osminovou pauzu a kdyz to opakuji podruhe, tak tu pauzu vynecham, ale naopak to natahnu do delky a jakoby ten 3-tonovy motivek zpomalim.

2:33 - opakovani matka moudrosti; transpozice nemuze chybet. :-)

2:45 prekvapivy zaver - jak jsem uz psal... A take jo.
2:50 - vracim se k puvodnimu motivu, ze ktereho tato honosna cast vysla. Proc? Aby si posluchac vzpomenul. :-)
3:30 opet navrat k uplne prapuvodnimi tematu - hlavnimu motivu. Jak jsem psal, opet zmena toniny... A na zaver tohoto je opet jako na zacatku tonika (nikoliv prekvapivy MAJ7). V techto mistech je vzdy sporne, zda tam pouzit toniku nebo MAJ7. MAJ7 by byl prekvapenim, protoze by po nem nenasledovala zmena. Ale zde jsem chtel dodrzet opakovani presne z uvodu, a tak jsem tam MAJ7 nedal. Mel jsem pocit, ze to pak posluchace matlo a prestal se tam orientovat - ze uz to zkratka bylo moc.

Pridany takt s dohrou a opakovani bohatejsiho aranzma - nikoliv vsak tolik bohateho, jako na zacatku.

A zaver... Sice nejdrive s napetim, ale pak uklidnujici a odkazujici se doprostred skladby. Nikdy nic nekonci... :-)

Ty duvody, proc jsem delal ty zmeny jsem psal... Napriklad v G Cis na konci je odkaz na to A tam vepredu... Proc? Nikdy nic nekonci... :-)

Kompozice ma logickou stavbu a strukturu. Strida se v ni napeti a uvolneni, rychlejsi a pomalejsi pasaze, jedno vychazi z druheo nebo je v zamernem kontrastu. Dokonala kompozice, ne? :-)

Jeste neco malo pro fainsmekry, kteri si radi pocitaji, abyste vedeli, ze tady to neni uplne tak jednoduche...

Nasledujici tabulka (doufam, ze mi vyjde hezky) vyjadruje:

takt metrum toninu

1 4/4 B-Flat - tech neni treba si vsimat, jsou to systemove takty kvuli nahravani

3 5/4 B-Flat

4 2/4 B-Flat

5 4/4 B-Flat

6 5/4 B-Flat

7 2/4 B-Flat

8 4/4 B-Flat

9 5/4 B-Flat

10 4/4 B-Flat

11 5/4 B-Flat

13 6/4 D

14 2/4 D

15 6/4 D

17 7/4 D

18 8/4 D

19 5/4 B-Flat

20 4/4 B-Flat

21 5/4 B-Flat

23 17/16 B-Flat

24 4/4 A

25 17/16 G

26 5/4 F-Sharp

27 17/16 F-Sharp

28 6/4 F-Sharp

29 17/16 F-Sharp

30 4/4 F-Sharp

31 3/8 F-Sharp

32 4/4 F-Sharp

33 7/8 F-Sharp

34 4/4 F-Sharp

36 3/8 F-Sharp

37 5/4 F-Sharp

38 7/8 F-Sharp

39 4/4 F-Sharp

40 4/4 A

44 4/4 E

48 5/8 E

49 17/16 E

50 4/4 E

52 6/4 E

53 6/4 A

59 5/4 A-Flat

60 2/4 A-Flat

61 4/4 A-Flat

62 5/4 A-Flat

63 2/4 A-Flat

64 4/4 A-Flat

65 5/4 A-Flat

66 4/4 A-Flat

67 5/4 A-Flat

68 4/4 A-Flat

70 5/4 E

71 2/4 E

72 7/4 E

73 5/4 E

74 2/4 E

75 4/4 E

77 5/4 G

78 4/4 G

79 5/4 G

80 6/4 G

Pokud jsem nejaky takt vynechal, je shodny s taktem predeslym. Kompozice ma 85 taktu. Pripada Vam, ze je to rozhazene? Ze nevite, kde jste? Me ne, docela se vtom orientuji. Je na tom videt, ze i slozite metrum se da udelat tak, aby to v podstate cloveku znelo prirozene. Korunku jsem pouzil jen na ty pauzy a zadna zmena tempa tam neni. Vse jede v jednom tempu, takze to fakt zalezi jen na metru. A nemuzu si pomoci, rozhazene to fakt nezni!Fakt se to da. :-)

A zaver vsech mych skladeb je takovy - ze se mi to libi a proto to tak necham a pustim do sveta. Nejen kvuli tem vychytavkam, ale proste se mi to libi! :-)

29.4.2004 23:50 [mixer]
MAT
Ted jsem tu delsi dobu nebyl a po precteni casti tvych prispevku musim napsat, ze trpis jistym syndromem zvyseneho sebevedomi, coz je na jednu stranu dobre, ale... Jako priklad uvadim napr. vetu : "...chromaticky postup v druhem hlasu? Navic, kdyz se mi tam tim vytvori dur/mol... Skvele!"
Teorii mas zmaklou perfektne, ale nejak nechapu jak si se dostal na tohle KYTAROVE forum - tedy, nic proti tobe, je super, kdyz to tu zase zije.Tuto zpravu nepisi, abych te ponizil, ale proto, ze si myslim, ze uznani si tady nedocilis popisem svych schopnosti... BTW. obdivuji tvou predchozi zpravu, to je fakt maso. Mej se.
30.4.2004 1:57 [MAJ]
Re:
To mixer: nejde mi o uznani! Popisem toho, co delam jen demonstruji, ze to co pisi o teorii funguje i v praxi. A na kom jinem tomu demonstrovat lepe, nez na sobe samem, kdyz vim, ze to na mne funguje? Jinak diky! :-)
3.5.2004 10:17 [DIM]
Re: MAJ
Jsi tak uzasny, bozsky... jak je krasne vyhrivat se ve svetle tak bozskeho genia jakym bezesporu jsi. A take to jak hrajes na piano, to je naprosto neprekonatelne, sam jsem pianista a nikdy jsem nic podobneho, tak vasniveho, jiskriciho energii, ktera prostupuje celou skladbou neslysel. Ta vasen, preciznost a originalita, tvoje skladby jsem poslouchal snad tisickrat a stale se jich nemuzu nabazit.
3.5.2004 10:21 [DIM]
Re: MAJ
A ja jsem tak osklivy, nelibozvucny, nelahodim uchu, nicmene jsem nejlepsi kytarista na svete, kdyz uz ne pianista. Moje hudba se rozklada mezi konformni popmusic, country, zabavoveho bigbeatu a freejazzu - obcas pridam africke rytmy, moje kytara je jazykem hudby, tedy MIDI, nekdy se pustim i do vod improvizace, ve ktere jsem nejlepsi taktez. Navic ma hudba je nositelkou absolutni pravdy.
3.5.2004 10:30 [strunal]
Re: DIM
:-))))))))))
3.5.2004 10:34 [strunal]
Re:
Ja uz se nemuzu dockat az od MAJe vyjde cd, na to se budou stat fronty 2 dny jak na Harry Potra, a cely svet bude v Maj horecce!:-)))))))))))
4.5.2004 16:37 [MAJ]
Re:
To strunal: Po tom fakt netouzim!!! Stale to nechapes, ale uz mi je to jedno! Kvalitni hudba se proste dnes neprodava. Bude uznana az casem... Mozart take umrel v bide!
4.5.2004 17:28 [strunal]
Re: MAJ
To se teda mozna deti mejch deti budou ucit o Mozartovi a Majovi :-))) Tak to abych z tebe dostal nejaky dilo jak ten borec co si chodil k Mozartovi kdyz uz umiral a pak to dobre prodal jako ze to napsal on :-O
4.5.2004 18:00 [MAJ]
Re:
To strunal: Jenze Tobe bych ja nic nedal!!! Mimochodem, koukali jste o vijendu na Noc s Andelem? Byl tam Prazsky Vyber - skvela muzika!
4.5.2004 18:48 [strunal]
Re: MAJ
Jak nedal? Vzdyt ja sem tvuj jedinej fanousek tady z diskuze!!!!
4.5.2004 19:02 [MAJ]
Re:
Fakt doufam, ze jste koukali na ten Prazsky Vyber a poradne poslouchali a ucili se!!! Ja na to koukam az ted... Pisnicka Startosta - Cok na basu dvojzvuk - triton - uzasny!!! Jeste jsem neslysel v base zahrany triton. To je odvaha!!! Ale vyslo to uplne nadherne!!! Poslouchejte, ucte se a premyslejte!
4.5.2004 20:06 [strunal]
Re: MAJ
Ano pane MAJ provedeme :-)))
4.5.2004 20:46 [mixer]
Re: Maj
Videl jsem kus toho PV a je to bomba muzika, mam ale za to, ze PAvlicek je tak 3xlepsi basak, nez Cok :)
4.5.2004 22:52 [pHell]
Re:
ale to visze sme koukali...cok je prumernej basak, ale hlavne je to sasek a oni saska poterbovali. pavlicek je tlusty prase zpoceny ale muzika gut. slyseli ste ty sracky co pousteli ze zacatku jejich tvorby :-)?
4.5.2004 22:53 [MAJ]
Re:
To mixer: Dobre! :-) Konecne nekdo, kdo je vtipny! :-)

Mimochodem, je asijeste nutne rici, ze uz jim to nehraj takjako za mlada - zel. :-( CD Ber, ktere hrali, mam naposlouchane. A nebylo to uz uplne ono. Uz tam ta energie trochu chybi. A oproti CD to samozrejmenemeli domakane - nebylo to zrovna nejcistsi - obcas jsem ani nepoznal, ze je to ton... Ale jeste i pres to, stale spica! :-)

5.5.2004 23:10 [pHell]
Re:
no vono je to vysilany zive a to je obrovskej problem to nazvucit... pak z toho leze zvuk jak z falsinetu :-(
6.5.2004 1:47 [MAJ]
Re:
Ano, vim, ze je to zive a vim, co to znamena zive nazvucit kapelu! Ale stejne, i kdyz jsem se na ne jen dival... Proste uz tam te energie neni, dle meho nazoru, tolik. Ale jak stale rikam - i tak stale bomba!!!
15.4.2007 13:00 [halba]
Re: triton
zdar, hele moje teoreticke schopnosti trosku pokulhavaji, takze nevite nekdo co je to ten triton kdyz to maje tak dostava, to musi byt naprosta bomba...
15.4.2007 13:27 [Sandon]
Re:
proste masakr, me to taky dostava!
http://en.wikipedia.org/wiki/Korg_Triton
15.4.2007 13:58 [halba]
Re: sandon
uz sem si to nasel, je to zvetsena kvarta ale ten syntak musi byt taky zabijackej :-)
26.4.2007 22:36 [janulienka]
Re:
No po dlouhé době jsem sem zase zabrousila (pamatuje si mě tu ještě někdo? :-)) a docela jsem se pobavila, když jsem si četla tady ty příspěvky od MAJe...to je fakt kvalita dopodrobna rozebrat svoje dílo a tvrdit o něm jak je geniální :-))) no jako nic proti, ale ani jsem to nedoposlouchala do konce...asi jsem nepochopila hloubku toho veledíla :-)
27.4.2007 9:08 [vasek]
Re:
janulienka: to víš, umělci...
27.4.2007 12:23 [paax]
Re:
moje díla jsou taky geniální, jen jim nikdo nerozumí udělám rozbor...

4/4 Amol

4/4 Amol

4/4 Amol

4/4 Amol

4/4 Amol

4/4 Amol

4/4 Amol

4/4 Amol

4/4 Amol

4/4 Amol

4/4 Amol

4/4 Amol

4/4 Amol

4/4 Amol

4/4 Amol

4/4 Amol

4/4 Amol

4/4 Amol

4/4 Amol

4/4 Cis

4/4 Cis

4/4 Cis

4/4 Cis

4/4 Amol

4/4 Amol

4/4 Amol

4/4 Amol

4/4 Amol

4/4 Amol

4/4 Amol

4/4 Amol

4/4 Amol

4/4 Amol

4/4 Amol

4/4 Amol

4/4 Amol

4/4 Amol

4/4 Amol

4/4 Amol

4/4 Amol

4/4 Amol

4/4 Amol

4/4 Cis

4/4 Cis

4/4 Cis

4/4 Cis


A souhlasím s MAJem, teorie prostě funguje tak jak napsal, tak si nechte tu ironii vy NULY ! Co JSTE DOKÁZALI, ŽE KRITIZUJETE !!!!
27.4.2007 13:04 [efisek]
Re:
:DDD Maj je tak originální,až je téměř dokonalý plagiát Daniela Forró :))))
27.4.2007 13:15 [feki]
Re:
Hovno, protože tohle mě se netýká a nerozumím tomu, jsem praktik ne teoretik :-) Jinak ten Majo má pěkné stránky, asi musel v životě hodně prožít a složit.Dokonce tam má i skladby které jdou na eror 404. Možná je má ještě v hlavě a je jich hodně.Spíš mi to připadá jako hudební exibicionismus.
Pár jsem si jich poslechl a je mi jedno jestli mu tam funguje nějaká teorie ale žádnej zázrak to neni, dám vždy na celkový dojem skladby.
27.4.2007 13:15 [Tarabys]
Re:
je zajímavé že na něj nikdo před 3-mi roky nereagoval...myslím zdejší běžné diskutéry...snad brat Bailey, ale ten si jen lehce rýpl...8) Pravda taky mi tohle téma "kdysi" nějak uteklo...
27.4.2007 13:55 [paax]
Re:
co je na tom zajímavého ? prostě to tak je a stejně jako tobě to uteklo asi i jiným...
27.4.2007 14:20 [Tarabys]
Re:
to jo, ale vem si notorické rýpače ala Holkoun, FBM, i Sandon...8) i když v tomhle případě by to ani nebylo rýpání ale to je jedno... je to divné...asi v tom období nikdo na diskuzi nechodil čemuž nevěřím a tomu že to je taková kravina a že na ni nikdo nebude reagovat taky, protože tady se už reagovalo na daleko větší kraviny...8)
27.4.2007 14:34 [feki]
Re:
ještě ráno tu byl nahoře odkaz ma Majovo stranky a už zmizel :-))) , asi je po něm velká poptávka , takže: http://majstudio.com/ukazky.html
27.4.2007 14:39 [paax]
Re: feki
:-)))))) kámoš :-))
27.4.2007 14:40 [paax]
Re: Tarabys
třeba shoda náhod, nebo tomu složitému popisu MAJkovy skladby nikdo nerozuměl a tak raději nic neříkal :-)
27.4.2007 15:40 [fbm]
Re: tarahnis
no pockej! jaky notoricky rypac?! to je snad jedine holkoun, ale tam se to da omluvit snahou o lidovou zabavu...... ale je fakt ze tohle tema mi uniklo :))))) asi to bude vlivem toho nejasneho nazvu threadu.....
jak sem si to dnes cetl, tak mozna skoda :) a pak ze ze cesi maji male sebevedomi!!!!! Ale troufam si rict ze MAJ v bide neumre - citace z jeho stranek: Kvalita je záměrně takto nízká ;o)

no ale ten song (general laudon debuzy) sem si k cetbe rozboru pustil, a me se to libi (krome jedne hluche pasaze), a s tim osvetlenim je to nova dimenze.....takze az na ten mesiassky ton prispevku, u me dobry.
27.4.2007 15:45 [fbm]
Re:
a kdyz se divam na baileyho tak chvali zrovna tu pasaz kterou ja ne, ze by ten rozpor geniality :)))
28.4.2007 17:57 [holkoun]
Re: tarabys
to se pletes myslim ze sme se do nej opreli dost... a myslim ze nejvic asi Jenda nebo batty nebo co ja vim

jinak Maj uz se nam dostal do muzikusu tak bacha:-)
28.4.2007 17:59 [holkoun]
Re: tarabys
jo a na maje tu jsou reakce v jinych threadech:-)

btw me se taky neco od nej libilo... teda libilo....nebylo to tak hrozny:-)


fbm: kecas picoviny, ses normalni rejpal a jeste ze za to stydis... takovy jsou nejhorsi:-))
28.4.2007 18:03 [holkoun]
Re:
kdyz to tak procitam tak jsem zjistil ze jsem zapomel dat odpoved na hadanku jakej je rozdil mezi teroristou a freejazzistou... teroristu ma aspon nekdo rad:-)
28.4.2007 19:33 [fbm]
Re:
jj, rejpam do holek :))) a jinak maj se stal vazenym autorem, teoretickou pripravu na to rozhodne ma.....takovy dlouhy prispevek (navic jenom z cisel) sem ja romanopisce nikdy nevyblil ;o)
2.5.2007 14:16 [holkoun]
Re: fbm
romanopisce? nebo spis romanopice? nebo to preci jen si fakt nedejboze myslel slovo romanopisec?:-)

btw u Maje jsem nikdy nepochyboval ze to ma teoreticky zmakly... ale ta nabubrelost typu ja jsem mistr a vy howna, to se nemoh divit ze to dostane sezrat, a to ze sem obcas zavitaj i trosku vetsi hvezdy nez mistr maj kterej udelal par jinglu do studentskyho radia:-)))
2.5.2007 21:51 [janulienka]
Re:
a ještě navíc jak se zmínil, že Mozart byl za svého života taky nepochopen...trochu silná káva, takové srovnání :-)))
2.5.2007 22:48 [janulienka]
Re:
teda abych mu nevkládala do úst něco, co neřekl...doslovně říkal, že kvalitní hudba se prostě dnes neprodává. Bude uznana az casem... Mozart take umrel v bide!
[112..161 / 161] Strana:  1  2  3  4 | Všechny | Poslední