Diskuse

Diskuse o hudebních stylech, kapelách, hudebních nástrojích, technice hry, aj.

Téma: Fokus-H SG ver.Squier affinity strat

18.1.2004 0:29 [slowhand]
Fokus-H SG ver.Squier affinity strat - Kategorie Nástroje > Kytary > Konkrétní modely
Tak sem bezradnej,kterou mam vzít?U toho Squiera píšou,že je z olše a to mně láká,ale zas nevím,jak to bude s kvalitou.Máte zkušenosti?Poraďte,dík..
Jo jen nepište takový to : Squier nebrat!ušetři na Mexico-chápu,ale student,co si ročně po brigádách vydělá tak 5000 a taky je žíznivej to má fakt těžký..

Seznam příspěvků:

[40..89 / 89] Strana:  1  2 | Všechny | Poslední 
Pořadí:   Čas vložení    Uživatel 
6.2.2004 11:31 [Linux]
Re:
No a grafitove se delaj treba kameny a ty sou dost dobry. Kamarad si je poridil a od te doby ma s praskanim strun pokoj.
6.2.2004 17:08 [montezuma]
Re:
O tom Ibsanezackom luthite viem. Ze vraj ma nevyhodu ze je tazky, ale vyhoda je v tom, ze vobec nepracuje ako drevo. Nereaguje na zmenu klimat. podmienok- neuskodi mu vlhkost a ani sucho. Aj ked ma napada, ze ked je to umelina, tzak by mal reagovat na teplo a chlad, ale o tom nepisali, takze to mozno vybabre aj s tymto. Mne a to celkom paci, ale nehral som este na to a hlavne v tomto som konzerva-mam rad drevo, jeho zvuk a kresbu. O kramerach som skor pocul, ze pouzivali hlinik a to hlavne na krky (jednu taku ma gitarista z horkyze slize), ze to malo perfektny zvuk, ziadne problemy s tahom strun, akurat vsetci hraci sa stazovali, ze to je hrozne studene a ze im tvrdli prsty od chladu. Grafit pouzival hlavne steinberger (podla mna riadny hnus, ta ich patentovana gitara s transtremom a bez hlavy, s malym telom) a na krky ich stale pouziva parker. Nebol by som proti si takeho parkera vyskusat (mozno toto leto).
6.2.2004 18:53 [z28]
Re: montezuma
podobnej material jako luthit pouzival v osumdesatych letech gibson, ale bylo to neprodejny. Ibanez z nej dela jenom nektery kusy ze Satrianiho serie a udajne je to skutecne tezky jako prase. jinak parker ma krk z lipy (kvuli vyvazeni) a po cely zadni strane krku a cely zadni strane tela je nalaminovana takova kompozitni sitka. to vim docela dobre, pac jednoho z ty nejvyssi rady mam.
jinak hlinikovy krky kramer skutecne delal, a jejich bejvalej nastrojar ma ted svoji firmu kde je dela dal.
jinac se delaj i elektriky, ktery maj ocelovy telo a drevenej krk, kdysi sem tady daval odkaz na stranku jednoho takovyho vyrobce. sice to neni masiv, ale i tak to bude tezky jaxwina.
6.2.2004 22:16 [jpl]
Re:
Řekl bych, že takové kompozity a luthite se spíš ujímají u bas. Já si to vysvětluju tím, že jsou basy vlastně poddimenzované (srovnej s kontrabasem) a takhle to výrobci zkoušejí dohánět. Dobrá kytara takové věci nepotřebuje. Jenže co je to vlastně kompozit (www.cjc.cz/index.php?s_term=kompozit)?
Nemůže být třeba nazván kompozitem laminovaný krk s vlepenými "pruhy" mimořádně neohebného, pevného a těžkého dřeva mezi normální "javorovinu" ?
7.2.2004 23:26 [Linux]
Re:
Aha. tak ja slysel, ze je to luthite lehci, ale to je teda asi kravina. Jinak podle myho na teplo musi reagovat, nekde jsem cetl rozhovor s nejakym basakem a ten si na to stezoval, zvuk pry vybornej, ale jakmile se to ohreje, tak se rozladi.
8.2.2004 11:33 [montezuma]
Re: linux
Viem ze ampeg robil priesvitne basy a gitary (navrhol in Dan Armstrong) a tie sa veru dost casto rozladovali, prave vdaka roznej teplote, napr. aj pri hrani sa zahrievali a neladili. Satriani ma jednu priesvitnu gitaru (JS Y2K), tak to by ma zaujimalo ci mu to tiez robi. Aj ked pochybujem, lebo ma tam edge a to by uz bola pouzitelna max na jednu pesnicku. A luthite je uplne iny material ako akryl, neviem ako ho robili, ale niektore kompozity su slusne odolne voci teplu, tak neviem. Satrianimu spravili gitaru "chrome boy", ktora mala cele pochromovane telo a vrch hlavy. Ale drevo pracuje a vysledkom toho bolo, ze povrch popraskal. Gitara sice hrala ale uz nevyzerala pekne. Tak sa Ibanez rozhodol vyuzit material luthite, ktory uspesne pouzival na basy a po pochromovani uz ziadne problemy neboli, gitara bola perfektna. Satch hovoril ze zvuk je skoro identicky akurat je mierne hutnejsi. Aj ked nakoniec na nahravkach aj tak pouziva svojho stareho dreveneho chrome boya... :-))
8.2.2004 19:34 [batty]
Re: JPL
..."používá se na horní a dolní desky kytar jako ES335 pro tlumení zpětné vazby." Preklizka se u lubovek zacala pouzivat kvuli cene a ne kvuli vazbeni. ES335ma stredovy blok(prave kvuli snizeni vazb.), takze se jedna spise o masivni kytaru schovanou do lubovky:)
9.2.2004 8:52 [jpl]
Re: batty
Jo, je to možný se na to takhle podívat, ale já jsem četl, že tehdy Gibson udělal tu kytaru jenom ze středovýho bloku. Zkoušeli to, zvuk se jim líbil, ale vzhled ne, tak na ní přilepili "hezké křídla" překližky, aby to moc neovlivňovalo zvuk (včetně vazbení). Pak si do toho stejně ještě někteří muzikanti třeba cpali hadry a takoví Králové ti ty "f" díry rovnou přelepovali jako např. BB ;o).
9.2.2004 11:19 [2m]
k Fokusom
Tiež uvažujem nad Fokusom, konkrétne nejaké Tele. Ale zaskočila ma jedna vec. Keď som skúšal a porovnával jednotlivé modely, kupodivu mi vyšiel ako najvhodnejší práve ten najlacnejší. Aj čo do pocitu z hmatníka (možno bola len gitara na rozdiel od tých ostatných poriadne naštelovaná), ale aj čo do zvuku, pričom snímače boli "obyčajné", t.j. nie KentArmstrong a struny boli uchytené na kobylke (t.j. nie cez telo, ako na ostaných), dokonca model s priebežným krkom myslím tiež nemal na tohoto lacáka. Zvuk pri prepínači v strede bol celkom príjemný, taký ten zvonivý, skoro aku u Strata. Telo celomasívne. Pri drahších modeloch, kde je na masíve ešte vrstva javora, mi farba zvuku pripadala menej zaujímavá (pričom sa hovorí, že takáto kombinácia prispieva k lepšiemu zvuku). Tak teraz ozaj neviem, či sú tie nezrovnalosti cena/výkon typické pre lacné značky gitár (podobnú vec mi tvrdil jeden predavač o Squieroch, že treba kúpiť najlacnejší, lebo zhodou okolností tam dávajú dobré drevo a potom len vymeniť snímače), alebo je to len náhoda, ktorá sa dá odhaliť pri výbere z väčšieho počtu kusov rovnakého typu... Dík za reakcie.
9.2.2004 11:20 [batty]
Re: jpl
Prave ze naopak. Nejdrive byl design(nevim jak se presne jmenoval nastupce byrlandu s DC), a pak teprve pridali stredovy blok. Stejne tak u Epi(dnesni casino vs. sheraton). Nevim jestli je tam jeste neco ze zvuku lubovky, ale rekl bych ze mene nez u chambered solid body(Guild Bluesbird, Thinline, LP Elegant,..)
9.2.2004 14:44 [z28]
Re: batty
ja bych rekl, ze vliv ozvucnice u typu ES335 je naprosto nulovej a rozdil mezi chambered body a plnym telem pozna jenom ultranetopyr... coz je docela logicky i z ryze fyzikalniho hlediska... jinac se dela verze ES, tusim ze ES336, ktera ma desky z masivu, dela to Custom shop.
9.2.2004 15:33 [batty]
Re: z28
Ja to v ruce jeste nemel, ale(zvlast u guildu) se porad ohaneji artikulaci lubovky... U LP asi ne, to telo je porad moc maly. Nezkousel si tele thinline?
9.2.2004 16:54 [z28]
Re: batty
"artikulace lubovky" a podobny veci ja osobne radim do skatulky "marketingove tvrzeni, ktere nelze potvrdit ani vyvratit, lec muze prinest nejake penize"... thinline sem mel v ruce jednou, ale posuzuj to kdyz to ma jiny snimace nez treba moje tele nebo mexicky telata... hralo to podle myho ucha skoro jako normalni tele, ale prislo mi to takovy zastrenejsi
9.2.2004 19:18 [Linux]
Re: batty
No, ale pokud vim tak s napadem jak ztlumit zpetnou vazbu prisel sam Les Paul, predtim to vubec nevedeli, udelali spolu prvni kytaru, ta se tusim jmenovala Gibson LP Log(poleno) a uz byla se stredovym blokem, takze myslim, ze drive byla technologie se stredovym spalkem a potom teprve design ES nebo soucasne, ale driv to byt nemohlo...
9.2.2004 19:19 [Linux]
Re: z28
Souhlasim s tebou, ze ozvucnice moc na zpetnou vazbu asi mit vliv nebude...
9.2.2004 20:51 [batty]
Re: Linux
Log(~1941) byl cistej masiv na kterej Les(Nebyl to "Gibson LP Log(poleno)" ale jen LOG. Vyrobyl ho v dilnach Epiphone a uG. ho s tim vyhnali:)pridelal boky z nejaky stary lubovky aby to nevypadalo tak hnusne(rozumej, nemelo to viko ani dno)poporade: ES150(prvni el. lubovka G.) r.1936(uvedeni na trh), Les Paul(prvni masiv G.) r.1952, Byrdland(nizkolubovy design(s jednim vyrezem))r.1955, ES335(nizkolubovy design s centralnim spalkem, ktery navrhl McCarty)r. 1958.
9.2.2004 20:51 [batty]
Re: z28
U ES335 to asi nebude "ozvucnice"...
10.2.2004 0:02 [montezuma]
Re: linux
Ozvucnica teda bude mat vplyv na spatnou vazbu, ale zalezi aka ozvucnica. Cista lubovka (napr Gibson ES135) ti bude vazbit riadne pri vysokej hlasitosti a gaine, takisto aj pololubovky ala ES335 alebo 355. Akurat pri masivoch s vyrezanymi dutinami (Fender Thinline, Guild Bluesbird, LP Elegant, PRS Mccarty) to nema velky vplyv na vazbenie ale skor na zvuk nastroja (bude viacej akusticky a nasucho hlasnejsi).
10.2.2004 0:10 [batty]
Re: montezuma
Ja tady asi pisu do vrby, ne? Snad jsem to nakousl dost pochopitelne. Pokazde se najde nekdo(ve chvili, kdy uz vypada, ze jsme se doprali konce debaty), kdo to cele zase poplete a prevrati:(( Takze jeste jednou pro Montezumu: pololubovka s centralnim blokem je "vic masiv" nez chambered solid b. <=> ES335 vypada jako lubovka, ale hraje jako masiv vs. Bluesbird vypada jako masiv a hraje jako ......(doplnte co chcete).
10.2.2004 2:29 [jpl]
Re: batty
Takže ještě jednou: vůbec nejde o roky výroby. S Linuxem se ti snažíme vysvětlit, že ten centrální špalek není původním vylepšením lubovky ale, že The Poleno vznikl nezávisle jako jiná kytara a teprve kosmetickou úpravou je z ní (polo)lubovka.
10.2.2004 8:40 [batty]
Re: jpl
Ne!!! "centralni spalek" je vylepseni nizkoluboveho designu(precti si kteroukoli historii kytar nebo Fy. Gibson,...) ,zatimco Log je prototyp cisteho masivu(a ne "a teprve kosmetickou úpravou je z ní (polo)lubovka." jak pises)ze ktereho se po "mensich" upravach stal LP52'. "Vůbec nejde o roky výroby.".. podle me velmi...
10.2.2004 12:09 [montezuma]
Re: batty
ES335 alebo 355 je pololubovka a znie ako pololubovka (nie ako masiv, ten je iny!) a vyzera ako lubovka (ale je tensia, porovnaj s ES135)). Ale Guild Bluesbird nielen ze vypada ako masiv on aj je masiv. Je to masivne telo, do ktoreho su vyfrezovane otvory-tvoje chambered solid body (co je uplny opak ES355, kde to su defakto luby s centralnym masivnym blokom). A hraje inak ako masiv, inak ako pololubovka a inak ako lubovka. Vzhladom na velkost tela a objem dutin a hrubku stien je na tom ES3x5 omnoho lepsie (centralny blok je sirsi len o par mm od snimacov, telo ma tenke steny a je vacsie). Volneho priestoru (teda dutin) ma urcite viac (vzhladom na pomer velkosti tela a dutin ako aj objemom samotnych dutin oproti Guildu) ako Bluesbird (ktory ma vzhladom na velkost tela mensie dutiny a hrubka stien je vacsia, a cele telo je z jednoho kusu plus vrchna doska). Aj nasucho ma lepsi akusticky (drevny, teda prirodzeny) zvuk a je aj hlasnejsia. Teda nesuhlasim ze ES335 je viac masiv ako Bluesbird.
Co sa tyka spalku. Na zaciatku boli klenute (lubove, jazzove) gitary (napr Gibson L5) ale v orchestri zanikali a bolo ich treba ozvucit. Ale pri vysokej hlasitosti strasne vazbili, tak dosiel Les Paul s napadom spravti masiv a bol z toho LOG (a sucasne Leo Fender vynasiel Broadcastera, alebo dalsi vynalezci, napr prvy masiv vobec tzv. Frying Pan). Les Paulov LOG Gibson vysmial a odmietol. Lenze ked videl ze Fender ma uz Broadcastera a uz sa crtal aj Telecaster, tak zavolali LP naspat a k tomu masivnemu spalku dorobili luby a to bol prvy originalny Les Paul a mal len logo Les Paul, lebo Gibson sa tam zdrahal dat svoju znacku. Coskoro vysiel Les Paul (Goldtop) ako ho pozname dnes, ten uz mal logo Gibson aj oznacenie Les Paul. Neskor ho zase zmenili a vyzeral ako SG, no to poburilo zakaznikov, tak sa vratili k staremu LP a novy LP bol oznaceny ako SG.
Co sa tyka ES335. Tak je to tak, ze prve lubove gitary Gibsonu ala ES1x5 strasne vazbili a boli hrube a nepohodlne, rockovy hraci ich prehliadali. Tak sa rozhodli telo stensit a na potlacenie vazby tam dali masivny centralny blok a dufali ze gitara bude popularnejsia ako predchodkyne. A tak vznikla ES335 a neskor jeho nasledovnik ES355.
A aj u ES335 by som to nazval ozvucnicou, pretoze to je hocico co je dute a rozozvucuje to ton. U ES335 je sice delena alebo de fakto su tam dve, ale stale su to ozvucnice :-).
Snad jeto uz teraz kazdemu jasne! :-)))
10.2.2004 12:09 [montezuma]
Re:
Howgh!:-)
10.2.2004 15:01 [batty]
Re: montezuma
335ka zni jako masiv, divnej(dreva je tam prece jen malo) ale masiv. krk, kobyla, strunik i snimace jsou uchyceny do stredoveho bloku(ktery je u kvalitnejsich kusu klenury, takze tam ani zadne otvory pod strunama nejsou). Ta "rezonancni deska" si muze rezonovat jak chce, ale je tam jen na paradu. Zvuk pri teto konstukci muze ovlivnit jen "mocnost" a druh dreva spalku. Princip masivni elektricke kytary se tu uz resil, tak porad neblbnete s nejejma ozvucnicema(tusim ze Zed, nazval osu orech/prazec ----kobyla pasivnim rezonatorem. tzn. tlumi nektere frekvence struny vice a nektere mene v zavislosti na drevu a kvalite napojeni.).
10.2.2004 15:58 [z28]
Re:
souhlasim s battym, pri konstrukci typu ES335 hraje jenom stredovej blok... proto maj tyhle kytary takovej jakoby plochej a komprimovanej zvuk...
10.2.2004 18:17 [jpl]
Re: batty
Tak vidíš i Montezuma zřejmě četl stejnou historii kytar jako já. Právě tu, kde píšou, že k The Poleno dorobili luby (na okrasu) - a ne, že do nizkoluboveho designu dali špalek. Já jsem si taky původně myslel, že to logicky vzniklo vývojem lubovek, ale vynálezy často přicházejí podivnými cestami.

Ad vliv rezonančních dutin: myslím si, že jsou slyšet, byť je jejich vliv vzhledem k velké hmotě centrálního masivu, velmi malý. Ten rezonující vzduch uvnitř rezonančních dutin mění tlak a jakoby jemně klepe na c.masiv.
Taky ta pololubovka nebo "dutinovka" hraje nasucho docela hlasitě (oproti čistému masivu) a na to přece musí padnout docela dost energie - a to musí být znát na zvuku a/nebo sustainu.
10.2.2004 18:37 [jpl]
Re: montezuma
Taky mi vrtalo hlavou, proč je rozdíl mezi
pololubovkou a "dutinovkou".
Tak jsem si udělal teorii:<>
U "dutinovky" jsou rezonanční dutiny obklopeny hmotou c.masivu a změny tlaku v dutině se tedy více přenášejí až ke kobylce, snímačům a krku.
Dutiny jsou ale menší, takže rezonance ve vyšších kmitočtech a menší změny tlaku.
U pololubovky, se vzduch dotýká jen boku centr.špalku, což je poměrně malá plocha. Horní a dolní deska sice přenáší ony změny tlaku také ale je omezena tenkým průřezem a špatnou akustickou vodivostí překližky (kytary co tu desky nemají z překližky pak znějí "dřevěněji"). Rezonanční kmitočty jsou více ve středech a změny tlaku jsou výraznější.
10.2.2004 22:02 [batty]
Re: jpl
K tomu uz neni co rict. Snad jen:"Neber si to osobne, ale ses blazen".
11.2.2004 0:34 [chose]
Re: batty
:)
11.2.2004 12:52 [montezuma]
Re: jpl
No ja netvrdim ze to nebolo vylepsenie lubovky. Nie som moc isty ci to bol zrovna Les Paulov napad. Viem ze on prvy taku gitaru vyrobil. Dal tam luby mozno na okrasu, netusim z akeho dovodu (ale iste je ze najprv bol spalek a k nemu neskor dal luby a krk z gitary Epiphone). Ale ci aj navrhol centralny blok, ked sa vyvijala ES335 neviem. Tam uz upravovali lubovu gitaru a na prveho LP si mohol spomenut hocikto a navrhnut to. Alebo ich to nenapadlo ale dosli k tomu pokusmi a experimentovanim. Totiz vznik LP LOGu a ES335 nie je to iste. Skus prestudovat historiu fy Gibson alebo im skus napisat maila (ich stranka), mozno budu radi a odpisu ti.
11.2.2004 12:54 [montezuma]
Re: z28, batty
No mozno to tak je, kedze ES335 je z preklizky plus masivny blok. Kazdopadne v septembri vam dam vediet dojmy, chystam sa v GB vyskusat aj Guilda a aj ES335, ked uz tam budem... :-))
11.2.2004 15:19 [batty]
Re: montezuma
Vzdyt jsem psal, ze es335 vymyslel McCarthy, ne? Na strankach gibsonu tohle vsechno najdes.
11.2.2004 19:05 [Linux]
Re:
Aha, sakra sem se asi splet, ale nekde jsem cetl, ze na centralni spalek, jako zarizeni k utlumeni zpetne vazby prisel Les Paul. Ale mozna ze to bylo jinak. Jeste se kouknu.
11.2.2004 19:16 [batty]
Re: Linux
Cilem Lese byl THE TONE a ne zamezeni zp. vazbe(ostatne pri tehdejsich hlasitostech a ne-zkresleni to jeste nebyl problem) Nezavisle s myslenkou masivni kytary prisli ve zhruba stejnou dobu krome Les Paula jeste Paul Bigsby a Leo Fender(ale u nej muzeme o nejake "nezavislosti" klidne pochybovat.)
11.2.2004 20:15 [z28]
Re: montezuma
ja mel penize v kapse a sel si ES335 koupit, i kdyz mi ta cena prisla trochu prehnana... sedel sem s ni v krame asi dve hodiny a studoval ten zvuk, porovnaval s LP apod... nakonec sem zjistil, ze ten zvuk je temer presne stejnej jako z lespaula standarda, akorat je proste tenci a min reaguje na dynamiku... taxem ji nechal na krame...
12.2.2004 8:48 [montezuma]
Re: batty
To som si nevsimol. Tak tomu vravim sikovny clovek. Ja si ho spajam len s najuspesnejsim modelom od prsa (aj ked teraz uz budu uspesnejsie SE serie).
12.2.2004 8:52 [montezuma]
Re: z28
Moja srdcovka je LP a este stale ho nemam :-( ale ani ES by som neodmietol, aj ked asi by som uprednostnil skor toho Guilda Bluesbirda. Sice ho robi Fender, ale snad by som to prezil... :-)
12.2.2004 13:19 [z28]
Re: montezuma
no bejt tebou bych se spis poohlidl po Heritage, sice jsou docela osklivy, ale udajne lepsi nez original Gibson a za o dost lepsi cenu...
12.2.2004 19:02 [montezuma]
Re: z28
Ved robi gitary v byvalej Gibsonackej tovarni v Kalamazoo a zamestnava aj ludi od Gibsonu. Ale maju hrozne skaredu hlavu (Gibson je klasika) a hlavne mytus o sitnych sucasnych LP je prekonany, lebo nove seria z 2002 su uz omnoho lepsie a stoja za tie prachy a mnohi hovoria ze konecne sa Gibson vratil ku klasickemu remeslu ala 59 - 60 (aspon co sa tyka kvalitou spracovania, veru modely z 90 boli povestne nizkou kvalitou)
12.2.2004 19:16 [z28]
Re: montezuma
o tom jestli LP stoji za ty prachy bych rekl ze se da dlouho prit... vezmi si jenom, ze SG od stejnyho vyrobce, ktery se lisi v podstate jenom tvarem a tloustkou tela, stoji skoro polovinu... nehlede na to, ze prave vyrobce jako Heritage nebo Godin delaj minimalne ve stejny kvalite jak zpracovani, tak materialu nastroje o hodne levnejsi... kdyz pujdu do extremu, tak treba muj parker stal zhruba stejne jako LP Custom, ale narozdil od customu je to nabity technologiema a je to krasnyho dreva... LP od Gibsona je proste naprosto nesmyslne drahy, ale pokud se najdou lidi, ktery to kupujou, tak proc ne...
proste dat 105k za vicemene obyc kytaru je uz z myho hlediska neefektivni... chapu duvody, pro ktery si lidi kupujou origos, ale ja si za ty penize radej koupim dva nastroje ve stejny kvalite, ale s jinym logem
12.2.2004 23:41 [montezuma]
Re: z28
No to mas pravdu, mne sa tiez zda Gibson original strasne predrazeny, vzdy bol (ale na PRSa nema, to je u mna velmi draha gitara na to ze to je seriova vyroba). Ale napriklad Herritage su tiez riadne drahe. Teda u nas ich nemaju, ale ked som kukal na ceny v GB a USA. LP sice je moj sen, ale to neznamena ze by som ho kupil od Gibsonu (keby som nevedel co s prachmi tak mozno aj hej). Rozmyslal som bud sekac (LP zozenies tak do 800-1000 libier) alebo Tokaj Love Rock, ktore su vyborne hodnotene a ich vyroba bola obnovena. Tie stoja do 700 najvyssie modely. Su robene v japonsku a az na snimace su slusnej kvality a vela ludi ich chvali, dokonca im davaju vyssi rating ako Gibsonu.
13.2.2004 13:34 [z28]
Re: montezuma
Tokai je rozhodne dobra volba
14.2.2004 15:37 [Kinx]
Re: tokai
kde se to vubec da sehnat? cetl jsem ze treba nektere tokai straty (jestli se jeste vyrabi?) davaji/davali na prdel i US produkci...
15.2.2004 22:13 [batty]
Re: montezuma
Kolem 2000$ jde sehnat jetej Les Paul R7(tak r.2002). Tokai davali US produkci na prdel behem CBS obdobi, kdy to opravdu nebylo tezke. Jak je to ted opravdu nevim. Ale nove japonske modely nejsou ted zrovna nejlevnejsi. Heritage jsou podle me ultrahnusne, ze bych je nebral ani za 1/3cenu. Ja bych zvolil zase Jurkovice.
15.2.2004 23:00 [Kinx]
Re: batty
ja si nemuzu pomoc ale to jak kritizujes CBS kytary ve me vzbuzuje dojem ze jsi snad an zadny CBS nastroj nehral...nebo jenom na same sroty, ja jsem mel v ruce dva straty, jeden byl takovy...no ani nejhorsi ani nejlepsi a jeden byl naprosta spica (myslim ze byl z r. 1972, ten prvni nevim ale byl novejsi), i kdyz pravda byl komplet sestelovany od Jurkovice...
15.2.2004 23:19 [montezuma]
Re:
Tokai dnes zozenies v US alebo GB. Zacali ich znova robit asi pred 2 az 4 rokmi, neviem presne kedy. A tieto nove japan modely (myslim LP) stoja od 500 do 900 libier v GB a veru orginilal Gibsonom davaju riadne na frak. Tokai robi aj ine gitary (Strat, Tele) ale tam neviem akej su kvality.
15.2.2004 23:27 [montezuma]
Re: batty
Co je to LP R7? (ze by 7strunka? :-)) Ja osobne by som nikdy nedal za jeteho LP 2000 dolacov, to je kradez. Hlavne, ked Gibson LP mozem mat za 1000 libier a menej (ked budem mat stastie a trpezlivost hladat) a novy stoji okolo 1500 libier alebo 2000 dolacov (ale tiez treba mat stastie na nejaky sale). Tokai vyzera u mna celkom nadejne (velmi sa mi paci ze ako jedina kopia LP ma skoro identicku hlavu s Gibsonom, ostatne su skarede, Epi este tvarom ujde), ale za 700 libier v prepocte na nase si uz mozem nechat postavit slusny nastroj na zakazku.
16.2.2004 0:09 [batty]
Re: montezuma
R7<=>reisue 57'
16.2.2004 0:14 [montezuma]
Re: batty
Ja som ale blby... :-)) (tam veru ta cena sadne, ale kazda reissue su vyhodene prachy, hlavne ked naozaj vyzera ako z 57).
[40..89 / 89] Strana:  1  2 | Všechny | Poslední