Diskuse

Diskuse o hudebních stylech, kapelách, hudebních nástrojích, technice hry, aj.

Téma: Improvizace (poraďte jak na to, sdělte zkušenosti)

7.11.2004 18:18 [megahit]
Improvizace (poraďte jak na to, sdělte zkušenosti) - Kategorie Hudební teorie
čauky-potřebovala bych umět zaimprovizovat-konkrétně na flétnu, když bude někdo hrát cokoli...
Jak se to dělá-třeba takový saxofonisti dokáží hrát když jim někdo hraje určitý doprovod a pořád to ladí-jak to dělaj??
Prosím pomozte-o improvizaci nic nevim a nikde jsem nic nesehnala-takže beru jakvaše rady,tak i odkazy...
dík nastotisíckrát

Seznam příspěvků:

[92..141 / 141] Strana:  1  2  3 | Všechny | Poslední 
Pořadí:   Čas vložení    Uživatel 
6.3.2005 14:16 [Lukas]
Re: strunal
ne nevadi, ja prave vim, ze se o tom bavite :) ale prijde mi, ze se porad tocite dokola
6.3.2005 14:39 [strunal]
Re:
Jo tocime ,kdyby jsme si s Netopeerem mohli spolu sednout kazdej s kytarou v ruce tak by to asi bylo jednodusi nez takhle, kdyz uz
jsme o tom zacli,tak bych proste chtel rafnout jak to Netopeer mysli,protoze je to neco,co si absolutne neumim predstavit v praxi :-))
6.3.2005 15:06 [NEToPEER]
Re: strunal
No, jestli si to chces predstavit v praxi...:0 Tak takle - zkousel ses nekdy zamejslet nad tim, jak probiha improvizace na jinejch nastrojich nez na kytare..? Kytara je podle me dost specificka tim, jak je prehledna - posunes lick a mas ho v jiny tonine. Tohle treba na klaviru uz jde hur a na dechach vubec. Podle me spusta lidi v jazzu improvizuje tak trochu v jakejchsi postupech, tery jsou o neco obecnejsi nez licky. Maj jasno v tom, ze treba pres dominantni jadro muzou pouzit tuhle ci tamtu stupnici a pak uz v podstate nej vybiraj tony z dany stupnice tak, aby z toho vylezlo neco, co se jim libi. A podle me obecne - v rychlejsich vecech se licky uplatni vic, zatimco v pomalejch baladach budes spis solo resit na bazi melodiky a najde tam vic uplatneni prave predsluch a "prava" imrovizace. Jinak je mi jasny, ze zadna improvizace neni 100%, o tom nediskutuju. Jinak toho Gambaleho zkusim nekde sosnout z netu...
6.3.2005 15:08 [NEToPEER]
Re: Lukas
BTW, kde jsi prisel na toho bruttopyra :)?
6.3.2005 15:20 [Lukas]
Re: bruttopyr
to zpiva Hrabak (Mordors crazy horses gang) v jedny svy pisnicce :) neto neto netopyr bruto bruto brutopyr, nevim kolik tam ma bejt "t", ale kdyz se juknu treba na pikslu s olivama nebo necim jinym, tak je tam brutto nebo netto (hruba vaha s obalem, cista vaha), studujes vysokou a nevis takovy zakladni veci jako ze ses bruttopyr :)
6.3.2005 15:24 [strunal]
Re:
Jasny,ja hral docela dlouho na klavir, ( kytara se mi zda slozitejsi ) :-)))) ale jo ,kdyz to neni nic rychlyho a treba zrovna ty melodie ,co se daj zpivat,tak proc ne,tam fakt nepotrebujes nic jinyho,nez mit trochu poradek na hmatnikum, a vedet kam sahnout,to je jasny.
7.3.2005 0:23 [NEToPEER]
Re: strunal
No a treba George Benson je v tomhle fakt hovado. Dost casto hraje solo (improvizace) a pritom ho zpiva. A nekdy jsou to i vcelku behy :) Parkrat jsem to zkousel, ale zkouzl jsem k tomu, ze jsem hral prave nejaky licky, kterejma jsem si byl jistej a ten zpev jel az jakoby podle toho, kam se ruce rozhodly vydat. Obracene by to bylo lepsi...;) Jinak sorry, ze tak prudim do tech Tvejch licku... Mozna je to tim, ze sam sebe seru, tim jak se zbytecne moc opakuju a tak se snazim proste nepouzivat postupy, ktery mam moc zabehly. Uz jsem se kolikrat pristih, ze pri improvizaci do znamy harmonie nepremejslim a jedu skoro automaticky. A vysledek podle toho samozrejme taky vypada (solo bude pokazdy podobny). To je totiz podle me jeden ze zakladnich problemu improvizace - vnaset do toho neco zajimavyho, dej, gradaci, atd a nehrat pokazdy to samy (jasne, ze to solo nebude pokazdy uplne neco novyho a objevnyho, ale aspon neco...) A je to sakra tezky...
7.3.2005 0:47 [strunal]
Re: Netopeer
Tak s tema lickama si nedelej hlavu,ja to neberu tak,ze bys do me nejak sil, proste se o tom bavime ,ja myslim tohle co popisujes,sere uplne kazdyho
kytaristu :-))) Ja taky porad premyslim,co novyho a aby to znelo nejak trochu zajimave. Tohle mi rikal taky jeden vybornej kytarista- prej -kazdymu se libej vzdycky ty veci,co hraje druhej :-)) a neco na tom je,protoze ty svy uz znas nazpamet a nemuzes je uz ani slyset a nasup novejch veci prichazi proste pomalu ale ty tvy veci ,se nekomu cizimu zase taky libej :-))) To mas jak kdyz udelas nejakej novej song ,pak ho zkousis z kapelou a nez se to nadre ,tak uz ti to leze krkem :-))) a pak to teprve jdes nekam prezentovat :-)))
8.3.2005 18:54 [NEToPEER]
Re: strunal
Trochu mimo... Kdyz jsme u toho Howea nebo jak se to pise ;) Netusis nahodou, na co hraje (kytara, aparat)? Dost se mi ten zvuk libi, takovej pekne jazzrockovej...
8.3.2005 22:22 [strunal]
Re: Netopeer
Tak to vubec netusim ale mrkni se na jeho stranku-vim ze tam ma napsany i ze dava hodiny kytary :-O jestli tam bude neco o gearu nevim-jinak pilne googlovat :-))))
9.3.2005 8:54 [Hary]
Re:
Jo jo Howa mam asi 7 alb a musim rict, ze je to prase...Snazim se hrat Bad Racket z jeho alba z roku 1988, ale musim rict je to opravdu jen snaha, musim se na to nekdy poradne kuknout. Jak bych tak rekl jeste neprisla ta doba abych se ucil tuto muzika mozna za 2 nebo 3 roky. Jo a jeste k tomu mam na to GP taby, ktere jsou uplne na howno pac ty polohy, kde jsou ty noty zapsane na hmatniku jsou urcite uplne jinak. Srot program...


9.3.2005 16:07 [strunal]
Re: Hary
To je pravda!Co se tabu tyce, ani nespocitam,kolik spatne napsanejch tabu uz sem videl. A nejhorsi na tom je ,ze treba zrovna veci jako je Howe nebo Gambale ,jak se zacnes ucit spatne,tak do nejaky urcity rychlosti to "funguje" ale dal uz ani ranu- mel sem taby na speedpicking od Gambaleho a nejak se mi to nezdalo,pak sem si koupil tu jeho origos VHS a samozrejme ,ze tam bylo vsechno jinak!
11.3.2005 11:24 [NEToPEER]
Re: strunal
Zase otazka je, jestli je uzitecny se neco ucit presne po nekom jinym vcetne hmatu ta tak... Neco urcite jo, ale kazdopadne kazdej hrajeme trochu jinak, kazdej ma jinak rostly ruce, trosku jinou techniku, atd. Ale kdyz Ti to vyhovuje se to naucit presne tak nic proti tomu (moc do toho nevidim, protoze tu techniku az tak moc neresim).
11.3.2005 12:04 [strunal]
Re: Netopeer
Tohle funguje trosku jinak. Zacni se ucit par tehle veci a uvidis,ze to stejne nezustane u toho licku,kterej je rozepsanej od Gambaleho ale vzdycky si ho upravis podle sebe.
Samozrejme ,ze ten "system" a prstoklad a vedet jak to funguje
je dulezity prave pro vytvoreni neceho vlastniho. Kdyz budes tyhle veci brat tak, ze tohle ne - to je Gambale , tohle ne- to ja Vai atd. tak je to uz zezacatku o nicem, Ja vzdycky rikam,ze kazdej hraje neco,co uz bylo nekdy nekym zahrany a musis se snazit to nejak sikovne upravit a zkombinovat.Kdyz bych to mel brat takhle,tak by bylo snad lepsi koupit si pytel chipsu a sednout si k televizi :-))
14.3.2005 12:28 [NEToPEER]
Re: strunal
Pockej, ale takle ja to nemyslel... Ja myslel, ze podle me neni az tak zcestny koukat treba jen do not a ne na taby a udelat si valstni prstoklady. Urcite ten prstoklad, kterej hraje treba Gambale nebude sedet kazdymu - nekdo ma maly ruce, nekdo velky ruce, nekomu vyhovuje skakat po hmatniku sem a tam, nekdo si ruce radsi roztahne, nekomu vadi delat velky skoky ob nekolik strun, nekdo to zahraje treba jedine legatem (jako treba ja, protoze pravou ruku mam dost zaostalou a ted navic takovou polonefunknci), atd atd. Ja nerikam, ze kopirovat neco uz hotovyho je spatny, taky rad vykradu scofielda, kdyz budu mit cas a trpelivost...
14.3.2005 23:49 [strunal]
Re: Netopeer
Jo to jo ale dam ti zase jednoduchej priklad - poslechni si Gilberta a takovej ten jeho nejcastejsi bluesovej lick 8-5-6-8-6-5 atd.... na vsech strunach a nadherne zkombinovany s ostatnima bluesovejma vecma - zni to bombasticky a chces to hrat taky - jak na to - vymyslis si neco vlastniho? tenhle lick "funguje" dobre jenom kdyz je zahranej rychle ,jako podle me polovina Gilbertovejch veci- aby sel hrat rychle musis proste dodrzet nejakej prstoklad,protoze jinak celkem rychle narazis na nejakou rychlostni hranici a je konec. Vymejslis si tady potom taky nejakej svuj vlastni prstoklad? Nebo Gambale to samy - hlavne speedpick kde vlastne
spoji jenom 2 pentatoniky- ale vedet jaky zpusobem to dela,ze dosahuje tyhle pekelny rychlosti - a ver mi ,ze na takovy tyhle veci opravdu toho nic moc jinyho nevymyslis - upravit nakonec muzes ale "kostra nekterej postupu je proste asi mozna i z anatomickyho pohledu nasich rukou vicemene dana - a tohle je presne priklad Gambaleho speedu- noty ti tady jsou na 2 veci, dokud se nemuzes soucsne podivat i na taby obsahujici i prstoklad aby clovek vubec proniknul do toho jeho systemu, jestlize chces nekdy (150let) hrat jeho rychlosti.
16.3.2005 16:00 [Kinx]
Re: netopeer
to s tim zpevem pri solu, to casto to delaji i jiny lidi...treba Andrst, a myslim ze to je dobry voditko k solum (ja to teda nepraktikuju, zpivam totiz pouze v sebeobrane lec zkousel jsem to)...

jinak ja improvizuju proste tak ze proste hraju :) priznavam ze tak 75% veci co hraju v pisnickach s kapelou je skoro totalni improvizace (sola, ruzne melodicke vyhravky, prechody u akordu), postupem casu tu improvizaci eliminuju podle toho co se mi libi vic ci min, zatim si nikdo nestezoval tak nevim :)
16.3.2005 17:13 [Lukas]
Re: bruttopyr
nasel jsem urcitou pravidelnost ve vasi diskuzi: strunal neco povi a ty odpodpovis, strunal zas neco rekne a ty odpovis... :)
17.3.2005 20:22 [Slayer]
Re: strunal
Hammet fakt nevie improvizovať. V posledných niekoľkých rokoch to je lepšie ako pred 12-15 rokmi, ale stále nič moc. Pred nedávnom som si pustil po dlhej dobe starú Metallicu a znovu som objavil že sú tam aj dobré sóla. Som zvedavý ako inprovizuje Hedfield keď väčšinu vecí vymýšlal. Klavír a gitara : Ja na klavír hrať neviem(ani na gitare:( ale gitarista s kapely my tvrdí že klavír je ľahší ako gitara.(vie hrať aj na klavír). Ja sa to neodvážim tvrdiť, ale keď my to tvrdia 2 ľudia nezávisle od seba môže byť na tom nie čo pravdy. Čo som ale videl niekoľko klavírnych majstrov v TV, no neviem.
17.3.2005 20:32 [batty]
Re:
8-5-6-8-6-5 ? To je lick? A bluesovej? Sla Nanynka do zeli do zeli,...
18.3.2005 11:48 [NEToPEER]
Re: batty
:-))))
18.3.2005 11:55 [NEToPEER]
Re: Slayer
S tim klavirem... No, kazdy ma svoje. Na kytare neresis toninu, predznamenani, proste posunes ruku. Na klaviru je s tim podstatne vic prace. Dalsi vec je, jak se obvykle hrajou sola, na kytaru si jedes melodii nebo behy ale proste je to jen jeden hlas, zatimco na klaviru (aspon v jazzu) to casto podkladas offbeat priznavkama levackou, kde hrajes nejaky uzky tvary akordu. No a kdyz se pak treba hraje neco, kde je nejaka vetsi plocha, tak je treba i ty stosy z ty levacky nejak obmenovat, jinak by to znelo jak samohrajka, takze v podstate musis vymejslet melodii a jeste ke vswemu se snazit nejak zajimave vest harmonii (nadstavby) v levy ruce. Podle me docela brutus a kdyz si poslechnes Herbieho Hancocka, Michela Camilo, Chicka Coreu a podobny, tak se budes divit... Druha vec je, ze zase pro pochopeni harmine (i pro jeji aktivni hrani) je kytara asi mnohem tezsi. Na klaviru jsou krasne prehledne videt veci, ktery na kytare budes lovit tejden, kdyz se rozhodnes nejakej akord alterovat, tak na klaviru to znamena posunout obvykle jeden rst o pulton, ale na kytare to muze znamenat npekne krkolomnej hmat, atd... Kazdopadne klavir je urcite dobrej vychozi nastroj pro kazdyho muzikanta, at uz hraje na cokoliv, aby si rozsiril obzory. Stejne tak jako bici.
18.3.2005 21:05 [Lukas]
Re: bruttopyr
taky poslouchas tuhle trojku? :) libi se mi to popisujes u klaviru, kdyz je hrany na kytaru, nemyslim si ze to nejde, ale je to peklo :) vlastne jazz...
2.6.2005 22:23 [megahit]
Re:
jůůů, tak koukám, že se tu vesele diskutuje :)
Klavír je složitej na hraní, ale je to krásný, když to někdo umí...
Vlastně všechny nástroje jsou krásný, když to někdo umí...
2.6.2005 22:25 [Reddog]
Re: megahit
a vlastně všechny nástroje sou složitý na hraní :-)
2.6.2005 23:02 [NEToPEER]
Re: Lukas
To jsem nejak nepobral... Jakou trojku ;)? A co je peklo na kytare (btw, jazz neni peklo, to je raj..;))
3.6.2005 7:43 [Reddog]
Re:
třeba trojku Herbie Hancock and Chick Corea :-)))
5.6.2005 10:21 [tomash]
Re: kdyz
sme u toho jazzu apod.. jaky skladby jsou podle vas nejlepsi pro zacatek ?? myslim ted konkretne ten jazz
5.6.2005 14:48 [NEToPEER]
Re:
Urcite dvanactky, nejdriv treba bluesovy a pak postupne muzes zahustovat harmonii a mas jazzovejsi blues (Billies Bouce, Straight no chaser nebo mollovy Birks works atd), pak treba Watermelon man (spis funky), jednodussi latiny (Blue bossa) a standardy, kde jsou pokud mozno (skoro) vsechny akordy doskalny vuci jedny jediny tonine (Autumn Leaves, atd...)
8.6.2005 15:16 [Marty]
Re:
Ja si myslim, ze kazdy pokrocilejsi kytarista hraje licky (tzn. prstoklady, fraze, stupnice, rytmicke vzory, ktere kdyz improvizuje,hraje v case, s feelingem, naladou etc. ale skutecne se je nejvice - stejne jako predsluch- uci -dukladnym, tzn. spojovani prstu, hlavy i usi- cvicenim) a zaroven realtime improvizuje, protoze ve vysledku je to vlastne to same, jen pokazde z jineho pohledu... Je to takovy dialekticky proces ta improvizace :o)) A to ze Gambale dokaze svoje solo rozebrat ton po tonu,myslim neni zas tak slozita vec a myslim, ze by to zpetne zvladnul kazdy, kdo pri hrani mysli (srdcem:o))... Ja treba (po koncerte, dlouhem cviceni) kdyz usinam, takova ta mezifaze mezi bdelosti a usnutim, vidim hmatnik a "konstruuju" licky... V hlave mi jede (ve zdani rytmu a tonu) Es-D-C-As-G-F-C-Bb....Blue bossa..Stejne tak kdyz hraju tak (vetsinou) mi v hlave jedou pri improvizaci soubezne tony, ktere hraju... Coz se da ale vlastne celkem "snadno" (tzn. dukladnym a dlouhym cvicenim) nacvicit - napr. tim, ze kdyz se hraje stupnic je nutne si ty tony rikat a (ikdyz v mem pripade falesne..:o)zpivat! Vubec, je dulezite si treba zkusit alespon sola na zaklady zkouset aspon broukat...Kdyz se otevre hlava, posune to hru mnohem vice, nez kdyz jsou rychle prsty:o)) Ackoliv k cemu jsou napady, kdyz je zas nezahraji prsty ze?:o)

To Strunal: Myslim, ze Netopeer vi o cem mluvi, pac hraje velmi dobre a jak je u byvalych zbehlych klasiku:o)) caste (napr. R. Blackmore) velmi vybrane a s nadhledem - viz jeho fenomenalni solo v Black Orpheus na nahravce Pelcova bigbandu!...
8.6.2005 21:05 [NEToPEER]
Re: Marty
Nechas toho ;)? Jeste me privedes do rozpaku... Tolik chvaly od tak nadrenyho typka z brutalni technikou...;o) Co bakalarka a statnice?
8.6.2005 21:06 [NEToPEER]
Re: NEToPEER
z -> s, vole.. Nauc se gramatiku! :-]
9.6.2005 12:33 [Lukas]
Re: marty + netopyr
to mi pripomina jednu pisen co zpiva K. Gott s malou Darinkou, vyznanie, krasne znie, tato melodia... :)
9.6.2005 12:40 [NEToPEER]
Re: Lukas
Ty tomu nerozumis :-)
25.9.2005 17:37 [Reddog]
Re: antibump!
mam dotaz: mam sled akordu Eb7 - Ab7 - Bb7. jak je mozny ze mi do toho zni mody z toniny Db (cis) dur? podle mych znalosti je tenhle sled tonina Eb dur, ale i kdyz do toho zahraju napr. Db jonskou, tak to proste zni. cimto?
26.9.2005 22:46 [Reddog]
Re:
Bump! tak co?
9.10.2005 13:36 [Marty]
Re: cerveny pes
Ja myslim, ze je to celkem jasne, kdyz se podivas na tony akodu a Db stupnice...je tam par alteraci (vzdy vzhledem k akodru-k Eb je to treba sus2 - F, bluesova 3b - Gb...atd. da se tam toho najit spousta...urcite by se tam nasla nekde i tritonova pribuznost...urcite se to das odvodit i z modalniho hlediska...ja tenhle intervalovy vztah taky nekdy pouzivam...ale misto jonsky pentatoniku prave s tima alteracema, ktery vyplynou z te jonske stupnice...Lip je to videt na tonine C... C7: C E G Bb, F7: F A C Eb, G7: G H D F, pribuzna stupnice Bb dur: Bb C D Eb F G A Bb - takze jediny tony, ktery jsou tam "navic" jsou mala tercie(bluesova) Eb...vzhledem k tonice...jinak jsou tam samozrejme dalsi alterace vzhledem k dalsim harmonickym funkcim (akordum).. o to hustejsi je to, kdyz samozrejme pouzivas mody..otevira to nove harmolodicke moznosti...a jeste hustejsi je kdyz tu stupnici jeste trochu zahustis..:o) Dostanes se k bluesove/mixolydicke stupnici a ve finale(zpetnym pohledem: porovnanim zahustene stupnice s akordickou fcí) k alterovanemu akordu: treba C7b/#5b13#9...atd.
10.10.2005 21:09 [Reddog]
Re: Marty
Diky, uz to tam vidim. Kdybych si to rozepsal, tak by mi to treba doslo. Problem je, ze to v tom nevidim hned. Ze se tak rychle neorientuju...
18.10.2005 14:08 [Marty]
Re: all
Konecne jsem pochopil, jak se pouziva v solovani triton...a zjistil jsem, ze jsem ho vlastne prirozene pouzival, pred tim, nez jsem zjistil, ze se tomu taky tak rika... pred tim jsem to znal jen z harmonie.... tak me napada, jak by fungoval "triton" v kvartalni harmonii... ach, ty vody jsou tak hluboke...
18.10.2005 16:52 [Marty]
Re:
Takovy tip... Co je to D F A H (z pohledu, akordu, funkce, modu, tóniny)? Az se mi dela spatne z toho, kolik funkcí se temto ctyr tonum da prisoudit... Jak rekl jeden muj kamarad rastafarian, kdyz jsem mu vysvetloval modalni improvizaci... "Je to velka mystika" :o))))
19.10.2005 2:27 [NEToPEER]
Re:
Co je to D F A H? Mne takle narychlo napadaj jenom 4 moznosti: Dm6, F6add11, A5b/add11, Hm7/5b. Nebo jaks to myslel?
19.10.2005 8:39 [Reddog]
Re: Marty
Jak pouzivas pri solovani triton? Myslel sem ze mu prave vyhejba...
19.10.2005 11:56 [Lukas]
Re: reddog
uz by se to melo prejmenovat na Neimprovizace a jak na ni
19.10.2005 12:37 [Marty]
Re: Netopyr
Presne takhle...Neprimo jsem tim navazal vlastne na tu otazku proc Db funguje na Bb... nemas nejakou skolu "jazz comping?" Zakladni obraty samozrejme zanm..ale chtel bych umet to co Joe Pass, nebo Herb Elis..:o))))) Sindlera (a neco malo) mam, tam je toho dost..ale neni to uplne ono..nejde mi myslet z fleku ctari hlasy..jak to resis ty?
19.10.2005 12:42 [Marty]
Re:
Vzdycky kdyz si prectu treba Andrsta, mam pocit, ze kazdy akord musi byt snad nejak pribuzny s kazdym:o))) Pak kdyz si to zkousim hrat (treba substituce) zjistuju, ze to neni tak uplne pravda.. zvlast kdyz hraje vic doprovodnych nastroju...Jednou jsem hral s Vaskem G., jenz hral na piano.. v blues zahustil harmonii tak, ze jsme se ztratil...(a to jsem hral jip-jip a zakladni kila:o)) Je prednejsi pravidlo, nebo vkus? A neni vkus zcasti pravidlo?
19.10.2005 12:50 [Marty]
Re: Reddog
No, je to snadne, jen se to slozite jmenuje...:o) proste treba na klasickou progresi II-V-I, dejme tomu Am7 - D7 - Gmaj7 se pouzije pentatonika Am na Am7, pak se D7 alteruje pentatonikou Cm a na Gmaj se vrati o pultonu nize na pentatoniku Hm...samozrejme to lze vyjadrit i v modech/arpeggiich atd...Jeste hustejs to lze takhle: Am - pentatonika Am, D7 - Pent. Cm a Es m(obsahuje vlastne vsechny alterace akordu D7..jestli se nepletu..jsem liny to zjistovat..) no a pak o pultonu vys na Em pentatoniku, ci na Hm...jak se ten hmatnik otevira...
19.10.2005 12:51 [Marty]
Re: Lukas
No jo bigbitak...:o)))
19.10.2005 12:59 [Marty]
Re:
Podobne lze pentatoniku pouzit i k vyjadreni urciteho modu...na priklad lydickeho: pouziti pentatoniky Hm(je tam konsonantni sekunda, trinactka a "disonantni" lydicka kvarta fis..pritom tam nikne neni root..) na akord Cmaj7... Treba Scofield tim doshuje toho sveho vrzani, jeste to podpori revers pedalem a sirokymi intervaly v pentatonice...a samozrejme nejkou tou bopovou chromatikou...jsou ovsem tak pokrocily uchylove, jako Coltrane, ci Brecker, ci Benson(!!!) kteri klidne na Cmaj 7 strihnou celotonovou, nebo Cm pentatonickou stupnici...ovsem s takovou jistotou, ze to proste musi byt pravda... Hm..nekdy mi to pripomina retoriku...cineni slabsich argumentu silnejsimi...veril by nekdo, ze Brecker hraje falesne nezamerne? :o)))
19.10.2005 13:00 [Marty]
Re: Netopyr
Nejak ponocujes ne?:o)))) Jaka byla session? Kdo hral?
19.10.2005 23:52 [Reddog]
Re: Marty
Ty Marty, ja tam ten triton nikde nevidim :-)na me asi musis pomalejc, je se v tom tak pruzne neorientuju... (btw. treba v ty G-dur je triton proste interval C - Fis ne?)
[92..141 / 141] Strana:  1  2  3 | Všechny | Poslední