Diskuse

Diskuse o hudebních stylech, kapelách, hudebních nástrojích, technice hry, aj.

Téma: Line 6 Distortion modeler

3.1.2005 12:30 [sokram]
Line 6 Distortion modeler - Kategorie Nástroje > Efekty > Konkrétní modely
Nemate s nim nejaky zkusenosti?Co je tam za distortiony ,jak to zni atd...?

Seznam příspěvků:

[0..7 / 7] Strana:  1 | Všechny | Poslední 
Pořadí:   Čas vložení    Uživatel 
3.1.2005 14:48 [pavlucha]
Re: sokram
Co je tam za distortiony se koukni na www.line6.com. Co se týká zvuku, záleží jak jseš zmlsanej. Jestli znáš PODa, tak si budeš umět lehce představit jak to hraje. Nepočítej, že digitální simulace TubeScreameru nebo MXR se bude chovat jako orig. analogová krabička. Takže můj soud je - na hovno. :-) Je to taková lakýrka na lidi. Jako POD. Zdá se to jako dobrý, ale jen do chvíle, kdy máš možnost porovnání s originálem. Kup si raděj 4 různé krabičky, vyjde tě to na stejné peníze a budeš spokojený.
3.1.2005 17:06 [z28]
Re: sokram
moje zkusenost je stejna jako pavluchova. byl sem tim napadem docela nadsenej, ale po vyzkouseni sem hoooodne ochladl... dokonce bych ti spis poradil nasetrit a koupit jednu opravdu dobrou krabici (vetsina tech dobrejch se sem oficialne nevozi, ale nejak sehnat se daj)...
3.1.2005 21:08 [TS808]
Re:
Nemám vlastní zkušenost s Distortion modelerem konkrétně, ale kolegové, kteří si ho koupili ho po "vysřízlivění" se ztrátou prodávali. Mám ale konkrétní zkušenosti s Delay modelerem a Modulation modelerem, či jak se to jmenovalo...
Koupil jsem si v návalu "bezhlavé euforie" oba dva, protože je přece má ve svých pedalboardech tolik kytarových hvězd, tak přeci neudělám chybu, ne?....:-))
Na prvním kšeftě s kapelou jsem vyzkoušel všechny chorusy na různých věcech. Po asi třech hodinách neslaného nemastného hraní, jsem vytáhl nazpátky můj původní starý analogový chorus a při prvních taktech Stingovy "Every Breath I Take" jsem pochopil, že starý analog s 18V napájením je o dvě třídy lepší, než jakýkoliv efekt v Modulation Modeleru. Stejný výsledek byl časem (cca do dvou měsíců) i s Delay modelerem. Když jsem vedle něho zapnul original Memory Man, nebo Ibanez AD 80, DOD FX atd., všechny hrály mnohem poctivěji a lépe.
Domnívám se, že kromě digitální simulace, která je sama o sobě pro mne kontraverzní záležitostí, je hlavní problém všech tří těchto modelerů, že jsou v rámci "zlevnění výroby" napájeny společným stabilizovaným napětím pro digitální i analogové vstupy a výstupy, a to pouze 5V!!!
Z toho pramení, že headroom těchto modelerů je dynamicky zcela v pr...i.
Oba jsem s velkou ztrátou a obtížně, cca do dvou měsíců po zakoupení s ulehčením na duši prodal. Prostě blbá a drahá zkušenost.
3.1.2005 21:27 [z28]
Re: TS808
modulation modeler se mi coece docela libil, dle myho ucha sou modulacni efekty arena, kde (dobry) digitaly vesmes analogovy bratricky porazej (lepsi vzorkovaci kmitocty apod.)... ale zalezi na uchu, pro my byl treba Memory Man absolutni utrpeni, stejne tak nechapu lidi, ktery chtej "teplej analogovej chorus", kterej pro my usi kuwi signal, zatimco slusnej digitalni nedobarvuje, jenom prida ten chorus... jedina vyjimka byl muj starej Chorus Assemble od Bosse, takova velka litinova pixla, ten hral prijemne a nenapadne...
3.1.2005 21:51 [TS808]
Re: z28
Pokud hraješ na humbuckingy a třeba Mesa Boogie, pak opravdu nezbývá nic než digitální efekt do smyčky, a tam s tebou souhlasím analog nemá zvukově co dělat. Ovšem ve chvíli, kdy si zapneš "čistý" lampový Jednokanál s velmi otevřenou a silnou čistou dynamikou a dáš před něj Strata se singly, analogový kompresor, analogový chorus a třeba Memory Man, octneš se ve zvukovém nebi, které Ti digitál nikdy neudělá.
Tady se nejedná o vzorkovací kmitočty, šířku přenášeného pásma, aproximaci průběhů ve filtrech AD,DA převodníků a pod., ale dynamiku a hloubku přirozené barvy. Hrál jsem na Master Volume Marshall nebo na Boogie možná 15 až 20 let. Kytaru s Floyd Rose a super humbuckingy. Ve chvíli, kdy si ale na krk pověsíš opravdu hodně dobrého a drahého Strata, tak jak se to před časem poštěstilo i mně, je všechno jinak.
Člověk najednou zjistí, že bez Hi-gain lampového preampu neumí skoro nic bytelně zahrát a začíná znovu. Taky jsem kdysi nepochopil proč Aspen Pittman - majitel firmy Groove Tubes GT píše ve svých Tube Amplifier Book, že nejlepší jsou čisté jednokanálové zesilovače bez Mater a Gain, prostě jen Volume, korekce a fajka. Říkal jsem si "spadls z višně ne...?". Dnes už chápu, že měl zcela pravdu a já jsem byl mimo mísu a neznal ještě obrovský světadíl poctivého jednoduchého kytarového zvuku.
4.1.2005 8:57 [z28]
Re: TS808
no ja mam prave s vetsinou analogovejch veci spatny zkusenosti i co se tyka dynamiky... prave se vetsinou chovaji jako swine poziraci a deformatori signalu (az na velmi svetly vyjimky), zatimco dobry digitaly berou zvuk 1:1, tj. nezmenej nic, ani barvu, ani dynamiku, proste nechaj ton jak je a jenom k nemu pridaj efekt...
jinak mam taky to stesti, ze "kytararsky latine" (ktera je horsi nez rybarska a konkurovat ji muze jenom audiofilska, viz pamatna krasna recenze zvukovych rozdilu minidiskovych nosicu :o) neprikladam moc vyznam a nepatrim mezi lidi, ktery pootocej polovym nastavcem na snimaci o ctvrt zavitu a nasledne slysej naprosto dramatickej rozdil ve zvuku...
4.1.2005 9:36 [batty]
Re: TS808
Mam doma par celkem kvalitnich krabic a od te doby co mam non master volume jednokanal a kytaru se singly, tak odpocivaj na polici. Jeste kdyz si predstavim, ze bych mel mit v retezci veci jako je analogovej kompresor nebo memory men... nestras tady s dynamikou:))
[0..7 / 7] Strana:  1 | Všechny | Poslední