Diskuse

Diskuse o hudebních stylech, kapelách, hudebních nástrojích, technice hry, aj.

Téma: Hypersonic 2 - nahrávání

20.2.2006 22:05 [chris.dale]
Hypersonic 2 - nahrávání - Kategorie Nahrávání > Software
Zdravím,
Stáhnul jsem si prográmek Hypersonic 2, ale nějak nevím co s tím. To co bych potřeboval je převést vytvořené midi (třeba z Guitar Pro) přes ty pluginy ať to zní jak v tom programu když hraju na ty "klávesy" a pak uložit nejlíp do WAV. Je k tomu zapotřebí nějaký další program (Když je to Steinberg, tak mě napadá Cubase)? Já sám používám na nahrávání Adobe Audition 2

Seznam příspěvků:

[0..7 / 7] Strana:  1 | Všechny | Poslední 
Pořadí:   Čas vložení    Uživatel 
18.4.2006 21:13 [bledule]
Re: Hypersonic
To bude asi nějakej VST plugin,takže bude třeba hostitelský aplikace
/Cubase,Nuendo,Acid,Vegas,Ableton...../,tam potom tu midi stopu s VST pluginem /hypersonic/ vyexportuješ jako wav.To už se tady asi ale probíralo milionkrát.
Já používám Nuendo, nahraju tam audio stopy a pak vytvořím midi stopu,na výstup dám to vst /vyberu nástroj v tom syňťáku/ a nahraju to midi keyboardem,pak to hezky všechno smíchám a dám export do stereo wavu,to pak ořežu a zmasteruju v Soudforge a je to...........
Bohužel žádnej počítač neutáhne nekonečně audio stop s pluginama a do toho ještě stopy s VST instrumentama,takže je nutný dělat mixdown,to jest nevratně míchat stopy do sebe,natvrdo procesovat audio stopy pluginama
a pak teprve přidávat další stopy,jinak se závěrečnej mix stává peklem.......
4.5.2006 9:57 [Tomullus]
Re: bledule
Proč nevratně míchat???
Předpokládám, že když pracuješ s audiem, máš třeba 100vkovej hadr. Při samplovací frekvenci 44,1 Hz a hloubce 16 bitů, což je standard, znamená minuta wavu asi 5MB. Tak to snad není takovej problém si ty "premixy" nechat uložený a kdykoliv se k tomu vrátit a změnit poměry nebo třeba nastavení plug-inu ne?
Je to sice zdlouhavý a pracný, ale při větším množství stop se tomu nevyhneš.
Jo anebo si můžeš zkusit jaký to bylo nahrávat na čtyřstopej magneťák :-)))
PS Profíci se do mě pustí, že je třeba dělat exporty při vyšší frekvenci a aspoň 24 bitech, že?
4.5.2006 10:38 [kash-py]
Re:
Ja to delam tak, ze pri vetsim poctu stop (a ze jich nekdy je) jednoduse vyexportuju stopu po stope, abych ulehcil procesoru, protoze pouzivam hodne Halion3, nekdy Kontakt a semtam Hypersonic. A kdyz je tam tech stop treba 14, tak procesor uz "chropti". Takze neefektovany stopy exportnu do WAVu, vypnu VST Plugins a naimportuju je do projektu. Pracuju 24 bit, 44.1 kHz a HDD porad v pohode. Kdyz ten "projekt" dokoncim, tak to vetsinou davam bud na externi disk nebo jeste udelam zalohu na DVD.
4.5.2006 12:43 [vasek]
Re:
Přesně k tomuto účelu slouží funkce "freeze". Dělá to sice totéž, ale mnohem pohodlněji.
5.5.2006 16:52 [Sandon]
Re: vasek
mas nejakou zkusenost s Freeze v Sonaru? Zajimalo by me, jak to funguje na Aux-Busech. U Cubase zatim nejde mrazit grupy a FX channels, jinak vsechno, vcetne externich HW efektu. Nekde to nekdo omlouval tim, ze zmrazeni group tracku (auxu) je opravdu zdlouhava vec, protoze by se musely mrazit jednotlivy stopy, co do toho tracku posilas, neslo by provadet zmeny ve volume atd. S nekteryma vecma se da souhlasit, ale Sonar to umi - zajimalo by me jak :-) Opravdu by stalo za to mit moznost zmrazit (i zjednodusene) Group tracky..
8.5.2006 15:58 [vasek]
Re:
Já to na auxech teda nepoužívám, jen na stopách a DXi. Ale můžu se na to mrknout. Totiž používám Group Tracky jen třeba na společnou ekvalizaci nebo na reverb/delay - tam by pak freeznutí asi komplikovalo práci.
8.5.2006 17:54 [Sandon]
Re: vasek
No jen kdybys nevedel co s casem. Ja pouzivam hodne Group Tracks, protoze mam treba 4 kytary, kazdou nahranou ze 3 zdroju a chci je smichat do jednoho group tracku a dat na ne treba kompresor... no a kdyz tech grup mas moc, tak je tech efektu uz taky moc :-) Zatim mi to stiha, ale nekdy treba nebude. Nasadil bych do Cubase nejaky FX Freeze nebo neco takovyho.
[0..7 / 7] Strana:  1 | Všechny | Poslední