Diskuse

Diskuse o hudebních stylech, kapelách, hudebních nástrojích, technice hry, aj.

Téma: LINE6 - Spider VALVE HD100

29.7.2009 22:29 [tomaskut]
LINE6 - Spider VALVE HD100 - Kategorie Nástroje > Zesilovače > Konkrétní modely
Hrál jste na to někdo víc, než jen chvilku v krámě? Vzhledem k ceně a možnostem, který ten amp má, mně přijde jako zajímavá volba. Jsem sice už skoro rozhodnutej pro secondhand MB singl rectifier, ale tohle mě ještě trochu zviklalo. Myslíte si, že to bude zvukově výrazně horší, než ta Mesa? Protože ten Line 6 má zase spoustu dalších příjemných vymožeností - midi, presety, modulační efekty,....
Díky za reakce !

Seznam příspěvků:

[28..77 / 77] Strana:  1  2 | Všechny | Poslední 
Pořadí:   Čas vložení    Uživatel 
3.9.2009 13:08 [fbm]
Re:
sou tam i impulsy, ale sou strasne hrube oproti kvalitnimu impulsu (cena za nizkou HW narocnost) takze to porad zni jak ze sudu.
Napr. sem si rikal ze kvuli jednoduchosti a latenci zkusim hrat na preamp Randall pres bednu z Line6 a vydrzel sem to asi 3,5 sekundy :)
3.9.2009 13:35 [Sandon]
Re:
tezko rict, jestli je to delany konvoluci nebo nejak jinak (softwarovy model repra), kazdopadne je to humus :-)
3.9.2009 13:46 [torst2]
Re: Sandon
pro připomenutí jsem si pustil ten Arakain - Forest Gump. To je jak výkladní skříň PODů. Kytary trochu skřípou, to je fakt.
3.9.2009 13:59 [fbm]
Re:
Pust si nejaky Ayreon, to je hodne dobry POD sound, ale stejne me to sere :)
3.9.2009 18:47 [Sandon]
Re:
Docela dobrej zvuk ma Romeo ze Symphony X na posledni studiovce Paradise Lost, nicmene nevim, jestli to je zvuceny pres mikrak a box nebo primo z linky (v tom pripade by to bylo skoro to nejlepsi, co jsem od Line 6 slysel :-))
Nahraval to na Line6 Vetta, coz je hodne predrazena zalezitost... ale "streva" v tom musi byt stejny jako v TonePortovi za 1.600.

Na zivo je zvuci mikrakem, takze asi to dela i ve studiu.
http://www.fobiazine.net/_data_app_articles/2007/2422_11.jpg

Ten Lucassen (Ayreon) ale nahrava z linky, proto ten zvuk je takovej jakej je....

3.9.2009 19:00 [fbm]
Re:
co kecas predrazena, ted to civopulos prodava na bazaru za 25. to je na 100w kombo pohoda ne? zvlast kdyz puvodne to stavalo 95 nebo kolik, muhehe
Samozrejme hrane pres reprak to je vyrazne lepsi nez s tema jejich "impulsama" ale vsadim se, ze v kapele s lampacem to taky prohraje. Nicmene kdo hraje od bacha po vlacha, tak to muze byt dobra volba. Na PODa hraval dlouho napr. Fort z doprovodne kapely bozskeho Karla (drive taky Flamengo :)
4.9.2009 7:59 [torst2]
Re: fbm
stáh jsem si nějaký Ayreon. Až na jeden výrazenej PM bych asi PODa neodhalil. Normální rock sound (ale celkově děsná popina !). Jak vůbec zjistíš, přez co nahrával?
4.9.2009 9:41 [Sandon]
Re:
Ayreon: rozhovory, videa (treba ze specialnich edic DVD atd.)
V jednom rozhovoru dokonce psal, ze zkousel nekolikrat klasiku hlavu plus bednu plus mikrak, ale ze mu to nevyhovuje. Ma doma nejakej starej Marshall a Mesu Dual Rectifier (na tu nahral minimalne jednu desku). Klasicky zvuceny jsou prvni tri desky, od r. cca 2000 uz jen POD Pro, pouziva udajne tovarni Recto preset ;-)

Mimochodem na tech starsich deskach mu kytary zni lip, nemuzu si pomoct.
4.9.2009 10:04 [Sandon]
Re:
Ayreon POD sound:

(cca 1:00 a 4:43, to je tak nejmin popina :-))
http://www.youtube.com/watch?v=3TN7earYLig&fmt=18

(ponekud temnejsi zvuk)
http://www.youtube.com/watch?v=OI2J3M2LjLc

(solovej zvuk, v crunchi mi tady POD zase tak moc nevadi, higain je uz typickej Line6)
http://www.youtube.com/watch?v=GhXLEcLFCV4

NE-POD sound:
(moje oblibena popina :-)) cca 1:34)
http://www.youtube.com/watch?v=Yca6u4cxZl4&feature=related
(cca 2:54, pak jeste v zaveru songu)
http://www.youtube.com/watch?v=-Ws_BDtm4kg&feature=related

Ja vim, ze to neni tak zrejmy, z toho srovnani, ale trvam na tom, ze je ten ne-POD zvuk mnohem lepsi :-)
Je to pruzracnejsi,vzdusnejsi, pomerancovejsi ;-)
4.9.2009 16:05 [fbm]
Re:
a ja se k trvani pridavam :)
Razil sem teorii ze to dela kvuli manzelce, a akorat to okecava, ale s tou uz rozvedl a porad to masti na PODa :)
PODa poznas skoro dycky podle typickych nevyraznych (podivnych) stredu, to je to co ja nazyvam "lampove stredy" ty sem zatim neslysel ze zadneho softwaru (a proto taky pri primem srovnani simulace prohravaji, zatim tam nikdo nedokazal dostat tu syrovost, ktera prosazuje kytaru v kapele)
Sandon treba udelal vyborne ukazky Megadeth pres Amplitube, ale kdyz se to reampovalo pres modul (lampovy) tak to bylo jeste o tridu lepsi. takze asi tak
4.9.2009 16:17 [torst2]
Re: fbm
já ty vaše mesa tracky znám a taky se mi líběji. Ale zas na druhou stranu, je to takovej dřevní, poctivej zvuk. A občas by neškodila nějaká moderna, byť digitální. Několikrát jsem poslední dobou narazil na postoj - záměrně zdigitalizovat kyt. sound.
4.9.2009 16:58 [fbm]
Re:
mesa tracky?
a ten postoj neni posledni dobou, ale uz davno a dycky z toho vysel neprirozeny shit :)
7.9.2009 7:56 [torst2]
Re: fbm
já nevim, třeba takový Fear factory, aspoň ty co mám, určitě nejsou narhávaný klasicky, spíš přes nějakej Sans Amp. Já bych nebyl takhle radikální. Jsou různé cesty, i ten Rockman má svuj půvab.
7.9.2009 11:44 [Somnium]
torst2
Tak to tě zklamu - třeba "Demanufacture" a "Obsolete" od FF je modifikovaná JCM 800, takže klasika z nejklasičtějších ;-) A třeba "Destroy Erase Improve" od Meshu, což je taky výstava moderního soundu, je Dual Recto s Marshall Greenback bednou, takže já bych ty "staré" technologie věru neodsuzoval - všechno jde skoro na všem, když se chce...
7.9.2009 11:46 [Somnium]
Re:
Pokud chceš "zpilovat" na více "moderní" sound to ESH, resp chceš spíš takovej říznej "industriální" tón, tak před to ESH třeba vraž metalzónu - ten zvuk bude pořád o třídu lepší než nějaká PODovina.
7.9.2009 12:36 [fbm]
Re:
to je klasicky omyl, ze kdyz neco zni moderne, tak to je nahravane "nejak jinak". Ono totiz nejcasteji to moderno dela aranz a veci a ruchy okolo. Ja si dobre pamatuju napr. Annihilator, kdy Jeff (kvuli manzelce) chtel industrialnejsi sound desky Remains (1997), jakoze White Zombie a tak (jenomze si neuvedomil ze zrovna WZ meli sice vyborne kytary, ale nahravane klasicky). Takze vzniklo co vzniklo, ale oproti desce Waking the Fury je to jeste v pohode. Ta je nahravana pouze "modernim" zpusobem (a velkohube propagovana) a zni to jak z prd*ele a specialne kytary sou chemicky megashit. Ono totiz ani Rammstein neni zadna prehnana chemoterapie..... obecne tyto zvuky jsou neprirozene (neprijemne), tim padem se hodi spis jako decentni koreni nez hlavni sound. A navic ty industrial udelas lehko, na to nepotrebujes zadne Lejno6, proste to nahrajes pres sveho Behringera speaker simulator a je to tam ;)
7.9.2009 13:15 [torst2]
Re: Somnium, fbm,
Týý vole, vy jste vzdělaný. To já nemám zdaleka tolik naposloucháno. Ale už ztahuju něco z výše uvedeneho ! Starý Rammstein se mi už taky nelíběj. Moc synthy, kytary dublovaný synťákama. Ale líběj se mi Macabre -Dahmer. I když ten mastering, to už je extrém.
7.9.2009 14:26 [torst2]
Re: Somnium
jo, poslouchám zrovna Destroy Erase Improve. Dobrá muzika, žádný C, F, G, Ami. Kytary jsou samozřerjmě výstavní. Jak reklama na MB.
7.9.2009 14:33 [torst2]
Re: Somnium
... některý běhy mi připomínaj Pražskej výběr.
7.9.2009 15:02 [Somnium]
Re:
Třeba typický simulant jsou Clawfinger - ti dřív hráli na Sansamp, pak na hulváta POD do linky. Taky to podle toho zní. Pro ně ten zvuk funguje výborně, sedí jim to, ale jinak ruku na srdce, mít to takhle ve zkušebně, to je hnus, velebnosti :D
7.9.2009 15:18 [torst2]
Re: Somnium
no nechci vířit další polemiku, ale mě právě přide do zkušebny simulovanej zvuk lepší. Uděláš si takovej ten profi načančanej (bez ironie) zvuk jako z CD. Mezi námi, higainovej nátěr slyšenej z kytarový bedny není nic moc. Posluchač na koncertě taky neslyší vlastní aparát, ale to, co z něj vyřízne SM57ička. A to je hodně velkej rozdíl.
7.9.2009 16:06 [fbm]
Re:
ou je, kdyby clawfinger pouzivali normalni aparaty, tak to by byl totalni masakr. ty simulace se k nim sice hodi, ale stejne to neni extraligovy sound.

a bez urazky, "profi" načančaný zvuk se libi amaterum, zacatecnikum, nebo hluchotam... kteri vrzou ve svem teenagerovskem pokojicku SAMI. A zkousi si nastavit zvuk ktery hraje zaroven jak 2 kytary, basa a kopak. Garantuju ti ze to digitalni okouzleni te velice rychle prejde (jestli to teda nema byt nejaky krute experimentalni, rozumej hnusny, sound) stejne jako kdybys zral samou slehacku bez nejakeho basic korpusu. Ale klidne to prubni a za mesic poreferuj ;) ted nekdo prodava PODa za 2,5 litru nebo kolik....
7.9.2009 16:16 [torst2]
Re: fbm
jo, s tim prodavajicim jsem v kontaktu, zejtra si k němu jedu pro PODa. Fakt.
Ale nemysli si, že jsem takovej Ňouma, že si doma pošteluju ZOOMa nebo Pandoru a budu si myslet, že všem Mesinám natrhnu prdel. To jsem si nemyslel ani před 10ti lety natož teď, takže v klidu !!
Ale koukni co dělaj (dělali) Garbage. Reálný aparáty ano, ale ve vytlumenom kamionu v backstage. Odtud pak tahaj všechno linkama no monitorů. Žádný Marshally na pódiu. Kdoby ten rachot poslouchal :) A pak máš i na pódiu ten kultivovanej CD sound. Možná melu hovna, jsem vidlák z okresu, ale snažim se sbírat poznatky jak to jde. Shovívavost prosím.
7.9.2009 16:35 [fbm]
Re:
To je vsechno pekne, ale to se odviji od bubenika a prostoru. A kdyz hraje bubenik kultivovane, obvykle to stoji za starou belu :)
7.9.2009 16:41 [Pavel007]
Re: Torst2
"Mezi námi, higainovej nátěr slyšenej z kytarový bedny není nic moc."
Teda asi zřejmě máme jinej vkus ale právě highgainovej dobře nastavenej lampovej nátěr slyšenej z aparátu je nejvíc!
7.9.2009 17:05 [fbm]
Re:
pro me to je totiz zcela essential, oprostit se od toho amaterismu (chtit slyset profi zvuk z CD) a zacat pracovat s normalnim soundem, naucit se ho vnimat, pouzivat a mit rad ;)
A potom te bude kazdy zvukar milovat, na rozdil od UG včelařů....
ale sak to brzo poznas - ja kdyz sem zapojil poprve PODa, tak sem byl uneseny, vydrzelo mi to tyden a az sem si to zacal nahravat, tak sem zjistil ze vlastne ten muj proklinany Digiplech RP100 neni zas tak spatny. Ale na co si to hraju, ted sem zrovna dotocil basu pres PODa (guitar port) a chystam se udelat dalsi kytarove demo, muhehe
8.9.2009 7:42 [torst2]
Pavel007
už se zas trochu točíme v kruhu.
"Teda asi zřejmě máme jinej vkus ale právě highgainovej dobře nastavenej lampovej nátěr slyšenej z aparátu je nejvíc!"
Tím teda myslíš, že HG kejtra z PA nebo nahrávky (braná mikrofonem zblízka)hraje špatně? Jestli je nejlepší poslech přímo z boxu, proč zvukaři neberou bedny z prostoru, zruba tam, kde stojíš při hře a slyšíš ten nejlepší zvuk, tj. 2-3 m od bedny? (fakt neironizuju, hledám). Nepopřeš, že mezi přímým poslechem a signálem z 1-2 Shurek přímo u repra je diametrální rozdíl. A mě, abych pravdu řek, se mi víc líbí ten zvuk přechroustanej mikrákem. Proto uvádím "model Garbage". Osobně si myslím, že u hodně zkreslené kytary je box jako poslechový monitor překonaný, ale stále je nenahraditelný jako zdroj kvalitního zvuku pro PA, mix. (U Clean a Crunch je to jedno, tam se úprava mikrofonem projevuje minimálně). Je to sice magořina, že v době, kdy se šetří úspornejma žárovkama, kytaristi "zbytečně" vyzářeji stovky Wattů kraválu jen proto, aby ho zachytili mikrákem a znovu ho pracně zesilovali. (jako nalejt kvalitní slivovici do jablek a znovu dát vypálit...). Ale je fakt, že tak dostaneš z kytary to nejlepší.
Já si proboha nemyslim, že PODem nahradim ESHe. Ale za ty prachy mi ta zkušenost stojí. V tomhle mám klidný spaní. PODovou mánii před 10ti lety jsem přežil bez ztráty květinky, odolal jsem, 16 litrů jsem do té kraviny nevrazil a dobovým nadšencům jsem se jen smál. Tak teď chci udělat nezávislé posouzení s kritickým odstupem ...
8.9.2009 7:44 [torst2]
Re: Clawfinger
Clawfinger jsem si stáh a poslech. ale z roku myslim 1997. To ještě pod nebyl, nebo jo?
Ta simulařina je tam naprosto do uší bijící, kdyby byla vedle stejná píseň nahraná klasicky, určitě by se mi taková kytra líbila víc.
8.9.2009 8:29 [steeltormentor]
Re:
Clawfinger nahraval na ruzne veci od SansAmp po Boss GX700 - jejich klavesak to popisuje nekde na Sneap Foru - PODa pouzivaji az poslednich par let. Ted to ale samozrejme nahrazuje Axe Fx :))) jakozto posledni musthave simulaci.
8.9.2009 8:30 [Somnium]
Re:
Nevím, kdy přesně přešli ze Sansampu na POD (na POD přešli kvůli tomu, že se jim tam prý podařilo najít stejný sound jako u S.), ale sami říkali, že kytarové bedny nepoužili nikdy, takže asi tak.
8.9.2009 11:32 [Pavel007]
Re: Torst002
No já si právě myslim, že se-možná náhodou-empiricky přišlo na to, že zvuk hg nátěru sejmutej zblízka trochu ze strany tou 57 simuluje podobný pocit jako máš při poslechu reálnýho vytavenýho aparátu, když stojíš kousek dál a nehrajou ti repra přímo do uší-rozumíme si, že. Že se to snímá zblízka je podle mě z praktickýho důvodu-a to jsou přeslechy. Když to budeš snímat z dálky, tak musíš vytočit gain na mikru a budeš snímat celou kapelu, ne jen kytaru :)A samozřejmě na koncertě když zvučíme kytaru, tak se snažim aby to znělo plus mínus stejně jako z aparátu-respektive aby tam zůstaly ty vlastnosti, který požaduju-to pumpování, charakter tónu- Znít to nebude nikdy úplně stejně už jen z důvodu velký hlasitosti PA-ta hlasitost na člověka působí jinak, i kdyby ten zvuk byl stejnej.
9.9.2009 8:38 [torst2]
Re: Pavel007
Já vim, bavíme se akademicky. Jasně, že na pódiu není možný snímat z dálky. I když takový overheady na bicích taky fungujou....
Ideální pro sejmutí boxu by teda mohla být ten bakelitovej model hlavy s mikrofónama v uších :) Jednoznačně: každej mikrák z blízka vyřízne z boxu jen poměrně omezený, specifický spektrum. Mě se takovej zvuk (CD, PA) prostě líbí víc než rachod bedny face to face.
9.9.2009 9:31 [Pavel007]
Re: Torst
Však ono se ve studiu taky celkem běžně kombinuje snímání kytary zblízka dynamikou a z té poslechové vzdálenosti nějakým koďanem-právě zřejmě z důvodu, aby to pak na nahrávce znělo jako z aparátu :) Myslím, že ten pocit jinýho zvuku ale bude hlavně tou hlasitostí, věřím tomu, že kdyby sis záznam kvalitně sejmutý kytary pustil v tom studiu na podobně velkou hlasitost jako hraješ, tak že to bude znít plus mínus stejně jako z toho aparátu.
9.9.2009 9:41 [torst2]
Re: Pavel007
nevim. Jasně si vybavuju, jak na Fesťáku zvučil Vartecký své Mesy. Nejdřív jsem ho slyšel z pódia a to byl r´n´r rachot. Pro mě nic moc. Pak vytah zvukař kytaru do PA a v tu ránu to byl přesně ten kotel, kterej se mi líbí. (a přesně opačně to probíhá, když někdo ozvučuje mikrákem simulační combo...).
9.9.2009 9:42 [torst2]
Re: Pavel007
... neber mý hlášky jako bernou minci. Měnim je jako ponožky, podle měnících se zkušeností. Nic není dogma, spíš uvažuju...
9.9.2009 10:22 [torst2]
Re: POD
Tady recenze na Line 6 - POD2. Prosim číst.
http://www.instrumento.cz/recenze-produkt-5-line-6-pod-2.0.html
9.9.2009 10:34 [fbm]
Re:
:))))))))))) zakopany pes je v simulaci boxu, proto zni Behringer lip a proto sou ciste a crunche lepsi nez higainy (bedna tam nema tak silny vliv)
nicmene ani v softu ktery pouziva skutecne IR (napr. GTR od waves) to neni o moc lepsi, higainy sou naopak zcela tragikomicke.
9.9.2009 11:10 [torst2]
Re: fbm
Dtto Revalver MkII.
9.9.2009 23:52 [Sandon]
Re:
Revalver pres "externi" impuls je celkem super...naposledy me odrovnalo demo mesa impulsu od RedWirez

k tematu snimani z blizka - z dalky:

ono to neni jednoduchy
kdyz je mikrak velice blizko repra, je v tzv. blizkem poli, kde se zvuk
chova ponekud "divoce". Navic zadnej mikrak, kterej se bezne pouziva, "neslysi" jako lidsky ucho... navic zvuk nevnimame jednim uchem, hlasitej zvuk vnimame i telem atd adt... proto zvuk z dalky zni divne a samostatne nepouzitelne (plus preslechy, sum, moc prostoru atd atd).
Proto se mi vic libi zvuk el. kytary vic pres SM57 nebo levnej kondik vic, nez pres Neumanna za 120 tisic. Vetsina drahych kondiku snima z toho rachotu bedny "moc" veci, take to bzuci a chrci...

Mne prijde, ze nazvucenej reprak nikdy nezni presne jako aparat... ruzny ty "zony" na repraku, kde to dostava ruzny zabarveni atd.
Ucelem je udelat dobrej zvuk sam o sobe, spis nez verne prenyst zvuk aparatu.
To asi ani uplne nejde - treba zvuk a charakter Rectifiera jak zni v mistnosti, jak drti kosti, jak vrni, je obzvlast tezky dostat na nahravku...bud to huhla, bzuci nebo dela jiny zrudnosti :o)
10.9.2009 7:46 [torst2]
Re: Sandon
Revalver se svym impulsem jsem ještě nezkusil. Asi bude dost zatěžovat procesor. Dobrej výsledek dosahuju s Wagnerem + impuls.
POD :
Včera jsem si s ním zase hrál (s PODem !). Ty vyšší gainy jsou tragický. Ale chápu, že pro popaře, country a td. je to rychlý a kvalitní řešení. Až dám do kupy comp, zkusím ještě POD + IR simulaci bedny.
10.9.2009 9:27 [fbm]
Re:
jo to funguje podobne jako jine softy, to uz sme zkouseli.
10.9.2009 9:33 [torst2]
Re: fbm
já ještě ne. dobrý?
10.9.2009 9:40 [fbm]
Re:
srovnatelne, samozrejme nesrovnatelne lepsi nez puvodni verze, ale stejne porad tomu chybi ty "lampove stredy". Ale uz pouzitelne v pohode. A kdo nema HW preampy, tak schudne reseni.
10.9.2009 10:08 [Ashok]
Re: 09.09.2009 10:22:57 [torst2]
Ta recenze mi prijde hodne prisna. Pokud jsi opravdu chtel "po letech" zjistit, co jsme na tom vsichni meli(ano, i ja jsem patril mezi "zoufalce", kteri s tim hravali zive i nahravali desky a byl jsem vcelku spokojen), tak doufam, ze jsi to porovnaval s dobovymi vyrobky konkurence(Digitech, Zoom, atd). Muzu te ubezpecit, ze u nas tehdy nic srovnatelneho s PODem bezne dostupne nebylo.
10.9.2009 10:32 [torst2]
Re: Ashok
Nebylo? Co preampy Mesa Boogie Studio, Rocktron (Piraňa a další), ADA MP1 Classic, Sans Amp PSA1 i preampy Marshall. Třeba muj stařičký DRP-1 zní na Clean a crunch hodně podobně.
10.9.2009 10:52 [Ashok]
Re: 10.09.2009 10:32:13 [torst2]
No jasne, ale pokud ses mel vejit do urcite cenove urovne a zaroven pozadoval jakousi variabilitu a spolehlivost, tak mi ty tebou jmenovane zalezitosti jedna po druhe zacinaji postupne odpadavat. Mereno samozrejme tehdejsi situaci.
10.9.2009 11:20 [podfuk]
Re: tost2
nemam teda PODa, takze to asi nejde uplne srovnavat, ale mam Line6 TonePort a pokud bych hodnotil tovarni presety, asi by recenze dopadla stejne jako ta tvoje, ale zvuky co jsem si nastavil sam, mi prijdou vic nez pouzitelny, na domaci blbnuti naprosto super a klidne bych se nestydel hrat na to nazivo i kdyz davam samozrejme prednost celolampe a boxum s V30 ;)
10.9.2009 13:05 [torst2]
Re:
Ashok
Fakt si už nevybavim tehdejší relace. POD stál přes 16, POD PRO nějak ke 30 ti (?). Myslím, že některej z preampů by partiovej vyšel podobně.
podfuk
Jasně, toneport je už modernizovanej, navíc má širší možnosti ovládání.
11.9.2009 14:41 [Sandon]
Re: ashok
Ja zastavam nazor, ze COSM bazmeky (Roland GP100, Boss GX700) na tom byly minimalne stejne dobre. Nemely sice zvuky modelovany primo podle urcityho kusu zesilovace (coz byla chytra marketingova vejicka!!!), nepouzivaly obchodni znacky (Marshall, Mesa, Vox), ale zvuky byly na podobne urovni. Je fakt, ze byly spis protipolem PODa, neoplyvaly zrovna basama, ale pri zapojeni pres klasickou aparaturu (koncak, bedna, mikrak) znely podobne slusne, mozna i lip.
Co se tyce (na)hravani do linky, to uz je spis otazka vkusu, osobne se mi nelibilo ani jedno, ale ten POD byl v tomhle urcite variabilnejsi (vic "modelu" boxu a mikraku), to mu nemuzu uprit.

Nejvetsi problem PODa byl v tom, ze vsichni kytaristi pres neho zneli stejne :-( ZVlast ti, kteri s oblibou pouzivaly modely jako Rectified ;-)
Staricka nahravka pres Božku GX ;)
http://kamzitrax.wz.cz/BasicTrax/Sandon_UE.mp3

Je to pres box 4x12 a Shure Beta 57. I po letech mi prijde, ze to neni uplne prusvih, samozrejme v primym srovnanim s preampama co mam ted, by to neobstalo...
11.9.2009 15:23 [torst2]
Re: Sandon
slušná nahrávka. ale taky slyšim nějakeho simulanta.
[28..77 / 77] Strana:  1  2 | Všechny | Poslední