Diskuse
Diskuse o hudebních stylech, kapelách, hudebních nástrojích, technice hry, aj.
Statistika: 6523 témat | 262 témat bez reakce | 217132 příspěvků | 0 příspěvků / 24 hod | přispělo 3118 uživatelů
Téma: Engl Screamer + Boss GT-3 = zvuk?
[copenhagen]
Engl Screamer + Boss GT-3 = zvuk? -
Nástroje > Efekty
Čaute molotci, riešim-hľadám zase trochu zvuk a ekvipáž. 8) Mám Engla Screamera a multiefekt GT3 od Bossa. Hrám na Fendra a LP. Kombinujem zapojenia kombo-efekt, efekt-koncák a ešte 4 káblové zapojenie ale, akosi nie som s kvalitou skresleného zvuku celkom spokojný. Efekt o.i. vydáva aj slušné šumenie. Skreslený zvuk komba sa mi nepáči, tak isto ako aj skreslený zvuk z GT3 - znie dosť chemicky. Čistý zvuk by sa tiež mohol polepšiť. Ako riešenie vidím nový multiefekt alebo kúpu skresľovacej krabičky (napr. Boss Turbo OD - dobrá voľba?), prípadne nakopávacej krabičky - H&K Tube Man 2. Muziku hrám všemožnú, ale rád sa snažím približovať 8) zvuku Gilmoura (Shine on.. pt.I) zároveň dostať aj kvalitný zvuk na sólovú hru (Satriani, Timmons a pod.). Dík.
Engl Screamer + Boss GT-3 = zvuk? -

Čaute molotci, riešim-hľadám zase trochu zvuk a ekvipáž. 8) Mám Engla Screamera a multiefekt GT3 od Bossa. Hrám na Fendra a LP. Kombinujem zapojenia kombo-efekt, efekt-koncák a ešte 4 káblové zapojenie ale, akosi nie som s kvalitou skresleného zvuku celkom spokojný. Efekt o.i. vydáva aj slušné šumenie. Skreslený zvuk komba sa mi nepáči, tak isto ako aj skreslený zvuk z GT3 - znie dosť chemicky. Čistý zvuk by sa tiež mohol polepšiť. Ako riešenie vidím nový multiefekt alebo kúpu skresľovacej krabičky (napr. Boss Turbo OD - dobrá voľba?), prípadne nakopávacej krabičky - H&K Tube Man 2. Muziku hrám všemožnú, ale rád sa snažím približovať 8) zvuku Gilmoura (Shine on.. pt.I) zároveň dostať aj kvalitný zvuk na sólovú hru (Satriani, Timmons a pod.). Dík.
Seznam příspěvků:
[batty]
Re: copenhagen
1. zahod tenhle multak
2. pred aparat dej tube screamer http://www.thomann.de/cz/maxon_od9_overdrive_bodeneffektgeraet.htm nebo nejakej podobnej. Figl v nastaveni je gain i tone na 0, volume podle chuti.
3. do smycky delay http://www.thomann.de/cz/boss_dd3_digital_delay.htm jetej sezenes za pulku.
nebo vymen Engla za jinej aparat.
Re: copenhagen
1. zahod tenhle multak
2. pred aparat dej tube screamer http://www.thomann.de/cz/maxon_od9_overdrive_bodeneffektgeraet.htm nebo nejakej podobnej. Figl v nastaveni je gain i tone na 0, volume podle chuti.
3. do smycky delay http://www.thomann.de/cz/boss_dd3_digital_delay.htm jetej sezenes za pulku.
nebo vymen Engla za jinej aparat.
[torst2]
Re: c
Souhlas s battym, jen uvedené efekty seženeš od Behringer za 1/4 uvedených, kvalita +- stejná. (Overdrive, Tube Overdrive, delay).
A ještě jednou po 50té : Postavit si vedle CD přehrávače lampové combo (stack) a ladit zvuk podle referenčního CD (Pink Floyd) je nesmysl !
Re: c
Souhlas s battym, jen uvedené efekty seženeš od Behringer za 1/4 uvedených, kvalita +- stejná. (Overdrive, Tube Overdrive, delay).
A ještě jednou po 50té : Postavit si vedle CD přehrávače lampové combo (stack) a ladit zvuk podle referenčního CD (Pink Floyd) je nesmysl !
[torst2]
Re: batty
už jsem si ověřil, že Behr není 1:1 BOSS, ale pozor, Drive od Behr je měkčí, zpěvnější. Ale to sem nepatří.
Jo, Mulťáky BOSS se mě nelíběji (zkreslení), raději Korg, ale to sem nepatří ...
Re: batty
už jsem si ověřil, že Behr není 1:1 BOSS, ale pozor, Drive od Behr je měkčí, zpěvnější. Ale to sem nepatří.
Jo, Mulťáky BOSS se mě nelíběji (zkreslení), raději Korg, ale to sem nepatří ...
[Sandon]
Re:
Vy teda radite divny veci...skoro jak na nejakym americkym vintazistickym foru.
GT3 je dobrej efekt, nechapu, proc by ho mel vyhazovat a kupovat TS a delay, kdyz ho ma primo v multaku. A k tomu dalsich milion efektu (compresor, chorus, phaser, octaver, metal zone - vsechno, co Gilmour pouzival).
4 kabelova metoda zapojeni by mela fungovat, jen to chce poradne postelovat urovne.
Zkresleni COSM preampu neni nic moc, ale to neni v zadnym podobnym efektu a "krabicky" jsou v GT naprosto dostacujici a vpohode nahradi hardware.
Co se tyce zesiku, tak z Engla (E530+E850+412PRO) jsem vpohode dostal i z kajtry s modernima snimacema "vintage" zvuk, zalezi, jak clovek co nastavi.
Re:
Vy teda radite divny veci...skoro jak na nejakym americkym vintazistickym foru.
GT3 je dobrej efekt, nechapu, proc by ho mel vyhazovat a kupovat TS a delay, kdyz ho ma primo v multaku. A k tomu dalsich milion efektu (compresor, chorus, phaser, octaver, metal zone - vsechno, co Gilmour pouzival).
4 kabelova metoda zapojeni by mela fungovat, jen to chce poradne postelovat urovne.
Zkresleni COSM preampu neni nic moc, ale to neni v zadnym podobnym efektu a "krabicky" jsou v GT naprosto dostacujici a vpohode nahradi hardware.
Co se tyce zesiku, tak z Engla (E530+E850+412PRO) jsem vpohode dostal i z kajtry s modernima snimacema "vintage" zvuk, zalezi, jak clovek co nastavi.
[batty]
Re: Sandon
Ja ti nevim, me poradnej TS na mekci veci veci prijde nenahraditelnej. Stejne jako kvakadlo nebo fuzz je v multacich spis pro legraci. Kdyz se mu nepaci zkresleni zkresleni, tak to je IMHO jedna z mala veci, ktera ho trochu umravni. A jeste pise "fekt o.i. vydáva aj slušné šumenie." tak je to dobrej duvod k vyhozeni, ne?
Re: Sandon
Ja ti nevim, me poradnej TS na mekci veci veci prijde nenahraditelnej. Stejne jako kvakadlo nebo fuzz je v multacich spis pro legraci. Kdyz se mu nepaci zkresleni zkresleni, tak to je IMHO jedna z mala veci, ktera ho trochu umravni. A jeste pise "fekt o.i. vydáva aj slušné šumenie." tak je to dobrej duvod k vyhozeni, ne?
[vasek]
Re:
"Co se tyce zesiku, tak z Engla (E530+E850+412PRO) jsem vpohode dostal i z kajtry s modernima snimacema "vintage" zvuk, zalezi, jak clovek co nastavi."
To mi přijde hodně extrémní tvrzení - to by pak na vše stačila jedna kytara, jeden zesilovač a všechno by se dělalo jen rukama... to zas asi ne. Ale nepopírám, že jsem už jen teoretickej vintážista :)
Re:
"Co se tyce zesiku, tak z Engla (E530+E850+412PRO) jsem vpohode dostal i z kajtry s modernima snimacema "vintage" zvuk, zalezi, jak clovek co nastavi."
To mi přijde hodně extrémní tvrzení - to by pak na vše stačila jedna kytara, jeden zesilovač a všechno by se dělalo jen rukama... to zas asi ne. Ale nepopírám, že jsem už jen teoretickej vintážista :)
[Sandon]
Re: batty
ad sum: podle me to je blbost, asi to je nejakej problem se zapojenim nebo pozuivanim, Ja mel GX cca od roku 98 a nidky s tim nebyl problem, ted mam x let GT a taky nic. Navic bossackej noise suppressor funguje paradne i v multacich, at si Rocktron nebo ISP rikaji co chteji :-)
Ja jsme nahral na kombinaci booster/tube screamer z GT a Engl/Recto preamp celou desku sol a bylo to naprosto v pohode. Dokonce jsem pouzil obcas i jen zkresleni z GT! (tusim nejaky OD nebo DS). TS neni zadna slozita vec a nikdy jsem nemel problem, ze to neni opravdova krabicka. Softwarovy pluginy od Onkela a od Simulanalog fungujou taky skvele, proc by nemel tak fungovat Boss.
Uznavam, ze wah a fuzz je v multiefektu kompromis, ale to ja treba vubec nepouzivam (wah minimalne, fuzz vubec - ale i fuzz z GT mi prisel dostatecne hnusnej, ikdyz vintazista by samozrejme ohrnul pysk).
vasek:
je to MOJE tvrzeni :) a muj nazor. Vyrkni si svuj! Ze se vsechno dela rukama, je nicmene vicemene pravda :) ale urcite nestaci jedna kytara a zesilovac, protoze kytaristi jsou neskutecni dementi.
Ale nehanil bych ze spatnyho zvuku Engla nebo GT, kdyz presne nevime, jak to doopravdy hraje a v cem muze byt problem. Obvinit nejaky zarizeni z prusvihu je snadny.
Aniz bych chtel byt sarkasticky: kolikrat lidi ani nevi, co hledaji a paradoxne je kolikrat uspokoji i nejaky necekany obskurni reseni. Cim dal vic si myslim, ze kdyz ma clovek slusny vybaveni, nemuze byt poblem z toho dostat slusnej zvuk.
(jinak co treba takovej Brian May - jedna kytara a jeden zesak celej zivot a kolik rozdilnych zvuku z toho dostal? :-)))
Re: batty
ad sum: podle me to je blbost, asi to je nejakej problem se zapojenim nebo pozuivanim, Ja mel GX cca od roku 98 a nidky s tim nebyl problem, ted mam x let GT a taky nic. Navic bossackej noise suppressor funguje paradne i v multacich, at si Rocktron nebo ISP rikaji co chteji :-)
Ja jsme nahral na kombinaci booster/tube screamer z GT a Engl/Recto preamp celou desku sol a bylo to naprosto v pohode. Dokonce jsem pouzil obcas i jen zkresleni z GT! (tusim nejaky OD nebo DS). TS neni zadna slozita vec a nikdy jsem nemel problem, ze to neni opravdova krabicka. Softwarovy pluginy od Onkela a od Simulanalog fungujou taky skvele, proc by nemel tak fungovat Boss.
Uznavam, ze wah a fuzz je v multiefektu kompromis, ale to ja treba vubec nepouzivam (wah minimalne, fuzz vubec - ale i fuzz z GT mi prisel dostatecne hnusnej, ikdyz vintazista by samozrejme ohrnul pysk).
vasek:
je to MOJE tvrzeni :) a muj nazor. Vyrkni si svuj! Ze se vsechno dela rukama, je nicmene vicemene pravda :) ale urcite nestaci jedna kytara a zesilovac, protoze kytaristi jsou neskutecni dementi.
Ale nehanil bych ze spatnyho zvuku Engla nebo GT, kdyz presne nevime, jak to doopravdy hraje a v cem muze byt problem. Obvinit nejaky zarizeni z prusvihu je snadny.
Aniz bych chtel byt sarkasticky: kolikrat lidi ani nevi, co hledaji a paradoxne je kolikrat uspokoji i nejaky necekany obskurni reseni. Cim dal vic si myslim, ze kdyz ma clovek slusny vybaveni, nemuze byt poblem z toho dostat slusnej zvuk.
(jinak co treba takovej Brian May - jedna kytara a jeden zesak celej zivot a kolik rozdilnych zvuku z toho dostal? :-)))
[torst2]
Re: Sandon
Ze se vsechno dela rukama, je nicmene vicemene pravda :) ale urcite nestaci jedna kytara a zesilovac, protoze kytaristi jsou neskutecni dementi..... 100% souhlas!
jinak co treba takovej Brian May - jedna kytara a jeden zesak celej zivot a kolik rozdilnych zvuku z toho dostal?.....Ironie? BM zní všude stejně, vyjma toho synthy sóla v I want Break ...
- Ty Mesu nakopáváš? Pořád o tom špekuluju, jestli to higaina zukázní. Zkoušel jsem u Rockwella, než jsem ho prodal, a tam OD před docela pomoh, utáh tu basovou bahnivost ...
Dnes zkusim u Engla.
Re: Sandon
Ze se vsechno dela rukama, je nicmene vicemene pravda :) ale urcite nestaci jedna kytara a zesilovac, protoze kytaristi jsou neskutecni dementi..... 100% souhlas!
jinak co treba takovej Brian May - jedna kytara a jeden zesak celej zivot a kolik rozdilnych zvuku z toho dostal?.....Ironie? BM zní všude stejně, vyjma toho synthy sóla v I want Break ...
- Ty Mesu nakopáváš? Pořád o tom špekuluju, jestli to higaina zukázní. Zkoušel jsem u Rockwella, než jsem ho prodal, a tam OD před docela pomoh, utáh tu basovou bahnivost ...
Dnes zkusim u Engla.
[vasek]
Re:
S jednou kytarou a zesíkem se dá udělat hromada dobré muziky, ale vše má své limity. Asi tak bez dalšího zabředávání. Zrovna Screamer je kombo, kde mi zkreslení fakt nesedlo.
Re:
S jednou kytarou a zesíkem se dá udělat hromada dobré muziky, ale vše má své limity. Asi tak bez dalšího zabředávání. Zrovna Screamer je kombo, kde mi zkreslení fakt nesedlo.
[paax]
Re: copenhagen
Víš, takový základ je být spokojen se zvukem samotného aparátu. GT3 je dobrý efekt, ty řeči o tom, jak to je nahovno neposlouchej. Pokud nejsi ovšem spokojen se zvukem samotného aparátu (hlava + box, nebo ve tvém případě kombo) budou všechny pokusy takové bez výsledku. Pak řeš efekty a hovadiny kolem.
Třeba já používám GT8, mám jí ve smyčce, přimíchávám si v ní ještě kytarový syntezátor, používám efekty jako tremolo, delay, rotary, flanger, chorus, CTRL na přidání dlouhého dozvuku, čili houslový tón a hlavně neocenitelný volume pedál. Kvákadlo mám své, ale to na GT3ce není moc OK.
Kdybych měl mít na tohle všechno to, co říkají chlapi viz výše, tak se asi poseru. No a se zvukem jsem několik let spokojen!
Re: copenhagen
Víš, takový základ je být spokojen se zvukem samotného aparátu. GT3 je dobrý efekt, ty řeči o tom, jak to je nahovno neposlouchej. Pokud nejsi ovšem spokojen se zvukem samotného aparátu (hlava + box, nebo ve tvém případě kombo) budou všechny pokusy takové bez výsledku. Pak řeš efekty a hovadiny kolem.
Třeba já používám GT8, mám jí ve smyčce, přimíchávám si v ní ještě kytarový syntezátor, používám efekty jako tremolo, delay, rotary, flanger, chorus, CTRL na přidání dlouhého dozvuku, čili houslový tón a hlavně neocenitelný volume pedál. Kvákadlo mám své, ale to na GT3ce není moc OK.
Kdybych měl mít na tohle všechno to, co říkají chlapi viz výše, tak se asi poseru. No a se zvukem jsem několik let spokojen!
[fbm]
Re:
paax to vystihl, nejdriv je treba resit zaklad zvuku, zbytek uz je jenom koreni
a vubec to neni o jedne kytare a jednom aparatu (co treba takovy Edge, ten to dela blbe? :)
Vzdycky zalezi jak se to konkretne uchopi (purista may nebo topič elektrarensky edge).... Gilmoura bych asi na engla netrapil, Satrianiho v pohode, Timmonse nevim...... ono stejne nakonec vic zalezi na tom jak to zahrajes ty sam rukama.
krabicek jsou tuny, multaku taky (obvykle ale zkresleni neni jejich silna stranka, i kdyz mocne reklamuji), ale znovu zalezi jak to kdo pouzije. Ja osobne pouzivam kombinaci vseho :)
Re:
paax to vystihl, nejdriv je treba resit zaklad zvuku, zbytek uz je jenom koreni
a vubec to neni o jedne kytare a jednom aparatu (co treba takovy Edge, ten to dela blbe? :)
Vzdycky zalezi jak se to konkretne uchopi (purista may nebo topič elektrarensky edge).... Gilmoura bych asi na engla netrapil, Satrianiho v pohode, Timmonse nevim...... ono stejne nakonec vic zalezi na tom jak to zahrajes ty sam rukama.
krabicek jsou tuny, multaku taky (obvykle ale zkresleni neni jejich silna stranka, i kdyz mocne reklamuji), ale znovu zalezi jak to kdo pouzije. Ja osobne pouzivam kombinaci vseho :)
[Sandon]
Re: torst
s tim "nakopavanim" (ono je to spis procisteni) zalezi na situaci - u Recto preampu to moje olsovy RG s EMG nepotrebuje, basovejsi kytara uvita zkroceni spodku (= citelnejsi zkresleni). Engly to obecne nepotrebujou, maji to uz vyreseny v sobe (orezavaji basy pred zkreslenim podobne jako to udela vetsin lidi treba na Markovi od Mesy).
Dost jsem misto TS pouzival v GT Boost, je to trochu cistejsi nez TS.
k BM:
Covece ja nevim, jak moc znas Queen, ale jestli existuje na svete kytara, ktera ma nejvic zvukovych moznosti, tak je to Mayuv Red Special. Je fakt, ze May nepouzival jen AC30, ale jeste malinkej tranzistorovej Deacy amp, ale staci si poslechnout, kolik ruznych zvuku dokazal vyrobit (jen v Bohemian Rhapsody je jich snad 100!) Jestli tohle je porad jeden zvuk, tak by jeden z nas dvou mel jit na usni ;-)
Jo a solo v I Want To Break Free je samozrejme syntak a ne kytara a hraje to jisty Fred Mandel. Oblibeny mytus je, ze Brian May strasne moc pouzival kytarovej syntak, coz je naprostej nesmysl (nepouzil ho naopak nikdy, protoze umi hrat na klavesy).
fbm:
Gilmour muze byt i na Engla, nevidim v tom problem. Jedno solo jsem na prani autora zalozil i na zvuku E530 a libi se mi. Zalezi jake prichute, on pouzival obri pedalboard, metal zone, moon-vibe, kde co... Je to hlavne o stylu hry,
kolik kytaristu nas presvedcilo, ze zni porad stejne, at uz hraji na cokoliv.
Re: torst
s tim "nakopavanim" (ono je to spis procisteni) zalezi na situaci - u Recto preampu to moje olsovy RG s EMG nepotrebuje, basovejsi kytara uvita zkroceni spodku (= citelnejsi zkresleni). Engly to obecne nepotrebujou, maji to uz vyreseny v sobe (orezavaji basy pred zkreslenim podobne jako to udela vetsin lidi treba na Markovi od Mesy).
Dost jsem misto TS pouzival v GT Boost, je to trochu cistejsi nez TS.
k BM:
Covece ja nevim, jak moc znas Queen, ale jestli existuje na svete kytara, ktera ma nejvic zvukovych moznosti, tak je to Mayuv Red Special. Je fakt, ze May nepouzival jen AC30, ale jeste malinkej tranzistorovej Deacy amp, ale staci si poslechnout, kolik ruznych zvuku dokazal vyrobit (jen v Bohemian Rhapsody je jich snad 100!) Jestli tohle je porad jeden zvuk, tak by jeden z nas dvou mel jit na usni ;-)
Jo a solo v I Want To Break Free je samozrejme syntak a ne kytara a hraje to jisty Fred Mandel. Oblibeny mytus je, ze Brian May strasne moc pouzival kytarovej syntak, coz je naprostej nesmysl (nepouzil ho naopak nikdy, protoze umi hrat na klavesy).
fbm:
Gilmour muze byt i na Engla, nevidim v tom problem. Jedno solo jsem na prani autora zalozil i na zvuku E530 a libi se mi. Zalezi jake prichute, on pouzival obri pedalboard, metal zone, moon-vibe, kde co... Je to hlavne o stylu hry,
kolik kytaristu nas presvedcilo, ze zni porad stejne, at uz hraji na cokoliv.
[torst2]
Re: Sandon
Zkusil jsem před Engla Thunder Overdrive Behr. OD100 (na minima). Ze začátku mě to zaujalo - větší zkreslení a čoud, plnější, utaženější zvuk, ale právě - zmizela ta prokreslenost, strukturovanost čistě lampoveho zkreslení. Prostě nic, Engl hraje nejlíp sám.
Za BM se omlouvám, nejsem znalec. Ale ne vše nahrál na Reeda, měl i Strata (aspoň co slyšim). Synthy sólo jsem myslel, že hraje on, v nějakém živáku ho hrál na kytaru, normálním zvukem.
Re: Sandon
Zkusil jsem před Engla Thunder Overdrive Behr. OD100 (na minima). Ze začátku mě to zaujalo - větší zkreslení a čoud, plnější, utaženější zvuk, ale právě - zmizela ta prokreslenost, strukturovanost čistě lampoveho zkreslení. Prostě nic, Engl hraje nejlíp sám.
Za BM se omlouvám, nejsem znalec. Ale ne vše nahrál na Reeda, měl i Strata (aspoň co slyšim). Synthy sólo jsem myslel, že hraje on, v nějakém živáku ho hrál na kytaru, normálním zvukem.
[Sandon]
Re:
U Engla to fakt neni potreba, mozna to uz pak je tenky moc. U Recta to byva obcas (podle kytary) prinos, protoze nema moc "tight" zvuk. TS ma obcas uz moc silnej "charakter", ze to jakoby zacne byt trochu nakvakly, proto jsem pouzival spis ten booster z GT-PRO, ten tolik nezabarvuje...
May:
Strata mel - markyruje na nej v jednom videu :-) (ale nikdy na nej nenahraval). A v asi 2 dalsich videich ma na paradu divny kajtry taky, dokonce "hraje" na Vcko v Princes Of The Universe.
V Crazy Little Called hral solo na Telecastera a Boogie, v jedne pisnicce pouzil el. 12ku Burns, ale to jsou vyjimky.
Moc songu v kariere na cizi kytary nenahral. Solove v r. 1993 hral jeden song na Ibanez Joe Satriani, kterou dostal od JS jako darek.
I Want To Break Free slozil basak a nechtel tam solo na kytaru (jako v nekolika dalsich pisnickach), live to ale stejne hral (na wah) a zni to skvele.
Sorry, nechal jsem se unest...je to prece jen objekt meho celozivotniho studia ;-)
Re:
U Engla to fakt neni potreba, mozna to uz pak je tenky moc. U Recta to byva obcas (podle kytary) prinos, protoze nema moc "tight" zvuk. TS ma obcas uz moc silnej "charakter", ze to jakoby zacne byt trochu nakvakly, proto jsem pouzival spis ten booster z GT-PRO, ten tolik nezabarvuje...
May:
Strata mel - markyruje na nej v jednom videu :-) (ale nikdy na nej nenahraval). A v asi 2 dalsich videich ma na paradu divny kajtry taky, dokonce "hraje" na Vcko v Princes Of The Universe.
V Crazy Little Called hral solo na Telecastera a Boogie, v jedne pisnicce pouzil el. 12ku Burns, ale to jsou vyjimky.
Moc songu v kariere na cizi kytary nenahral. Solove v r. 1993 hral jeden song na Ibanez Joe Satriani, kterou dostal od JS jako darek.
I Want To Break Free slozil basak a nechtel tam solo na kytaru (jako v nekolika dalsich pisnickach), live to ale stejne hral (na wah) a zni to skvele.
Sorry, nechal jsem se unest...je to prece jen objekt meho celozivotniho studia ;-)
[torst2]
Re: Sandon
Jen když slyšim ty 2 akordy na začátku sól v A kind of Magic (A, D), tak se nemůžu zbavit dojmu, že to musí být Strat. Asi ne.
Re: Sandon
Jen když slyšim ty 2 akordy na začátku sól v A kind of Magic (A, D), tak se nemůžu zbavit dojmu, že to musí být Strat. Asi ne.
[Sandon]
Re:
no tak to urcite ne, tohle je cistokrevnej RS. Ten ma sice osazeni 3 singlama, ale jsou zapojeny seriove, ne paralelne jako u stratu a zvuky z toho lezou jiny (kytara je polo-duta, navic vyrobena z dubove latovky, krk mahagon+eben... ve srovnanim se stratem je moc temna a duniva).
Re:
no tak to urcite ne, tohle je cistokrevnej RS. Ten ma sice osazeni 3 singlama, ale jsou zapojeny seriove, ne paralelne jako u stratu a zvuky z toho lezou jiny (kytara je polo-duta, navic vyrobena z dubove latovky, krk mahagon+eben... ve srovnanim se stratem je moc temna a duniva).
[Sandon]
Re:
Tak ten nemam :-) Zkousel jsem ho, ale tenkrat mi za ty prachy prislo zbytecny ho mit. Za dvojku bych ho bral, ale necitim potrebu napodobovat co nejvic jeho zvuky. Dulezita je kytara a tu mam :)
Re:
Tak ten nemam :-) Zkousel jsem ho, ale tenkrat mi za ty prachy prislo zbytecny ho mit. Za dvojku bych ho bral, ale necitim potrebu napodobovat co nejvic jeho zvuky. Dulezita je kytara a tu mam :)
[copenhagen]
Re:
Borci, dík za názory (aj ohľadom Briana 8). Skúšal som pred Engla zapojit origoš japonca Super Overdrive a chudák Screamer to nezvládal, len skrímoval - bilo sa to (tak ako u Thundera pri Torstovi2). Takže krabičky asi nie sú riešenie. Ako z toho ešte možno vyťažiť šťavnatejší tón? Premýšľam ešte nad kúpou druhého boxu. Okrem komba 1x12 mám aj 2x12 Harley Benton V30. Čo tak Orange alebo Engl 2x12? Dík. Sašo
Re:
Borci, dík za názory (aj ohľadom Briana 8). Skúšal som pred Engla zapojit origoš japonca Super Overdrive a chudák Screamer to nezvládal, len skrímoval - bilo sa to (tak ako u Thundera pri Torstovi2). Takže krabičky asi nie sú riešenie. Ako z toho ešte možno vyťažiť šťavnatejší tón? Premýšľam ešte nad kúpou druhého boxu. Okrem komba 1x12 mám aj 2x12 Harley Benton V30. Čo tak Orange alebo Engl 2x12? Dík. Sašo
[torst2]
Re: 3.8.2011 15:47 [copenhagen]
netvrdim, že to bylo úplně na prd. kdybych byl Gilmour a chtěl zpěvný sóla, Overdrive by pomoh. Ale na riffy ne, tam je nadbytečnej.
Re: 3.8.2011 15:47 [copenhagen]
netvrdim, že to bylo úplně na prd. kdybych byl Gilmour a chtěl zpěvný sóla, Overdrive by pomoh. Ale na riffy ne, tam je nadbytečnej.
[batty]
Re: copenhagen
Nedavno jsem musel odehrat zkousku na strat->maxon sd9->Fireball a hralo to pekne. S tubecreamerem si taky rozumi, akorat to pak nezni tak ordnung. Mozna to jen neumis nastavit.
Orange 212 je IMHO asi 10x lepsi bedna nez vschny bedny od Engla a stoji u thomanna docela slusny love.
Re: copenhagen
Nedavno jsem musel odehrat zkousku na strat->maxon sd9->Fireball a hralo to pekne. S tubecreamerem si taky rozumi, akorat to pak nezni tak ordnung. Mozna to jen neumis nastavit.
Orange 212 je IMHO asi 10x lepsi bedna nez vschny bedny od Engla a stoji u thomanna docela slusny love.
[fbm]
Re:
tak batty si jenom trochu zaprehanel ;)
Orange je dobra bedna, ale neni treba to demonizovat. Napr. na nahravani si dokazu predstavit i lepsi (a levnejsi) varianty, i kdyz samozrejme oranzova barva hraje uz sama o sobe :)
Re:
tak batty si jenom trochu zaprehanel ;)
Orange je dobra bedna, ale neni treba to demonizovat. Napr. na nahravani si dokazu predstavit i lepsi (a levnejsi) varianty, i kdyz samozrejme oranzova barva hraje uz sama o sobe :)
[copenhagen]
Re:
Tak páni, kúpil som včera box Orange 2x12 (400€ z druhej ruky) a konečne som si povedal, že mám solidný sound. Zvuk sa neuveriteľne vyčistil a skonkrétnil. Ako som spomínal, mal som box Harley Benton s V30 ale ten Orange hrá minimálne o 2 triedy lepšie. Je síce objemnejší, ale ten zvuk za to stojí. Skreslenie ťahám z komba a multiefekt je v efektovej slučke. Určite mám na chvíľu "vystaráno". 8)
Re:
Tak páni, kúpil som včera box Orange 2x12 (400€ z druhej ruky) a konečne som si povedal, že mám solidný sound. Zvuk sa neuveriteľne vyčistil a skonkrétnil. Ako som spomínal, mal som box Harley Benton s V30 ale ten Orange hrá minimálne o 2 triedy lepšie. Je síce objemnejší, ale ten zvuk za to stojí. Skreslenie ťahám z komba a multiefekt je v efektovej slučke. Určite mám na chvíľu "vystaráno". 8)