Diskuse

Diskuse o hudebních stylech, kapelách, hudebních nástrojích, technice hry, aj.

Téma: Škola

7.9.2006 12:27 [janulienka]
Škola - Kategorie Ostatní
Takové téma pro nás, co jsme ještě školou povinní :-) Ať si máme kde postěžovat :-) Jinak ale samozřejmě můžou přispět i ti, co už to mají za sebou - třeba nějakýma veselýma historkama...

Seznam příspěvků:

[84..133 / 133] Strana:  1  2  3 | Všechny | Poslední 
Pořadí:   Čas vložení    Uživatel 
11.9.2006 10:42 [holkoun]
Re: fbm
no prave.... taky jsem to tehdy videl malicko jinak.. ale ne zas o tolik... na vejsce jsem mel v podstate volno 7 dni v tydnu... no pak to bylo trosku horsi na zkouskach... no ale skolu mam hotovou tak o co gou:-))))))
11.9.2006 18:02 [janulienka]
Re:
no to já souhlasím, je to super :-) a já mám ještě tu výhodu, že mám školu ráda :-)
11.9.2006 19:36 [Reddog]
Re: janulienka
a to mas rada jako treba uceni a hodiny tam? ja mam rad jen prestavky (a to ne vzdy), pak koncec skoly a hlavne ty lidi tam (ale ty vidam i mimo skolu...)
11.9.2006 21:55 [janulienka]
Re:
Já nevím, prostě mám všeobecně ráda školu a školní rok - prostě má všechno sůj systém a řád. Já jsem třeba strašně líná a o prázdninách nikdy nestíhám to co bych chtěla, protože se k tomu neodhodlám. Kdežto přes školní rok jsem tak trochu usměrňována, takže toho pak stihnu víc. A jinak samozřejmě kvůli těm lidem, které tym potkávám, kupodivu i kvůli profesorům :-) A kvůli učení? ne že bych potom nšjak prahla, ale zas mi to tak nějak ani nevadí. Prostě naučím se - naučím, nenaučím - nenaučím. Žádné křeče, a výsledky jsou celkem vpohodě....
12.9.2006 0:39 [Reddog]
Re: janulienka
Heh, tak to me skola oproti prazdninam hrozne stve prave tim, jak mi bere cas. nj, to je ta kytarova posedlost, o prazdninach muzu hrat spousty hodin denne na kytaru, kdezto v dobe skoly je to celkem pakarna stihat a clovek se nevyspi :) no a na to jak na jakykoliv uceni kaslu a hraju, mam vysledky dost v pohode :))) (casto samozrejme pomuzou tahaky a spoluzaci:)). prakticky se tam aktivnejc zajimam jenom o jazyky (aj, sp)
13.9.2006 17:03 [janulienka]
Re:
já se teda musím přiznat, že ten saxík tak trochu flákám...musím se zlepšit, akorát nevím jak to udělám, protože některé dny dojdu dom tak navečer a sousedi by mě asi docela hnali, kdybych začala hrát třeba když se chcou dívat na zprávy...
13.9.2006 18:42 [Reddog]
Re: Janulienka
no, tak to je problem... saxik musi byt slyset vsude coz? ja se teda poslednich par dni taky pekne flakam, ackoliv nechci. trosku sem to predtim prehnal se cvicenim na dost tvrdy struny a mam problemy se slachama v levy ruce :( no a o zanetu slach uz sem slysel dost (treba pul roku, rok nehrat) a to by byla vazne smrt pro me. takze nemuzu poradne cvicit atd, cvicim sice pravou rukou ale je to na... ach jo :(
14.9.2006 19:00 [janulienka]
Re: Reddog
Tak příště musíš cvičit s mírou :-) To já jsem měla dřív špatný nátisk(páč můj učitel saxofon vlastně neučil, učil žestě) a hrála jsem přes rty tak, že jsem si do nich kousala, takže zvlášť po vystoupení jsem asi týden nemohla hrát :-) pak jsem nějak zjistila, že to je blbě, tak jsem se to přeučila a letos jsem konečně dostala aprobovaného učitele a ten mi řekl, že ten nátisk mám stejně ještě pořád špatně...
14.9.2006 20:01 [Reddog]
Re: janulienka
mno s mirou... ja driv hral porad, pak sem byl vic jak mesic ve spanelsku, kde sem hral malo, no a pak kdyz sem prijel, tak sem zas najel na svoje typicky davky hrani... jenze to mi prave nedoslo, ze ruce nejsou tak zvykly zatim a po par tejdech to levou fakt odrovnalo. ted uz to mam nekolik dnu a porad spatny... navic pristi stredu mame 100let vyroci gymplu a my bysme tam pry meli hrat, resp. me se moc nechce, ale ucitele to do nas porad husti a nas bubenik zase moc chce... ani na to nemuzu cvicit :)
14.9.2006 21:38 [jirkanov777]
Re: Reddog
cvicit nema smysl - na tohohle borca nemame sanci :-) :-) :-)
http://photos1.blogger.com/blogger/2920/2747/1600/SE01474.jpg
15.9.2006 12:52 [Reddog]
Re: jirka
clovece ten odkaz mi nejak nefunguje...
18.9.2006 19:46 [janulienka]
Re:
Ani mně...
19.9.2006 8:20 [jirkanov777]
Re:
nj... blby co? :-) ani nevite o co prichazite :-)
18.10.2006 19:45 [janulienka]
Re:
důkaz, že ve škole bývá i sranda...: jedna kámoška byla zkoušená z češtiny na rysy romantismu...Hned na začátku se zmínila, že hlavním hrdinou bývá nějaký hrdina, a když učitelka chtěla upřesnění a pořád žádné nedostávala, tak poradila: "No je to někdo vyvržený ze společnosti, třeba poutník. Nebo jaké povolání jsme si ještě říkali? (správná odpověď je zbojník) A kámoška: "no...hmm...učitel?" :-))) Vážně super, říct učitelce, že je vyvrženec :-)))) A pak se teda nějak dostala k romantické přírodě (skály, rozvaliny nějakého hradu, měsíční svit, tmavé jezero...). neměla vůbec ponětí, a tak se učitelka ptá: "Tak co, budou to nějací rolníci, jak pracují na polích?" "Hmm..tak asi jo..." "No tak asi ne. Tak co myslíš, co to bude. Nějaký opak..." A ta kámoška trochu nejistě, ale naprosto vážně: "zemědělci uhnaní na polích" Tak to už se smíchy válela celá třída :-))) (a ta holka dostala z tohohle zkoušení dvojku...)
19.10.2006 12:51 [holkoun]
Re: Janulienka
hele neni umeni se neco nabusit doslova a dostat za jedna...:-) ta holka evidentne aspon "tusi" o cem je romantismus a premysli... neznam vasi ucitelku ale jestli ji dala za 2 tak ji tohle bylo jasny, bylo ji jasny ze se neucila, ale bylo ji taky jasny ze premysli... ja bych ji tu dvojku dal taky:-)
rekl bych ze ta ucitelka bude relativne mlada...
19.10.2006 13:20 [Sandon]
Re: holkoun
Ja bych ji dvojku nedal, neumela to :)
I kdyz pobavila (tak treba cerveny puntik?)
A co ma spolecneho premysleni s literaturou? Ve fyzice prosim. Literaturu (nebo spis dejiny literatury) jak jsem zazil, jsem nenavidel. Vubec nic si z toho nepamatuju a zpusob, jakym to do nas lili, zavinil akorat to, ze sem vsechno hned zapomnel :)
Jak je clovek starsi, zacina si uvedomovat, o co ve skole diky blbymu systemu prisel - ted me zajima spousta veci, kazdou chvili ctu neco na wikipedii, doma mam zemepisny atlasy a knihy o historii... Chapu ze ve skole te neco naucit musi,ale na co je mi, ze pred 17 lety se nekde tezil bauxit nebo ropa? :))))
Ale aspon ja to mam tak u hodne veci - co sem driv nenavidel tak ted nekdy i vyhledavam :-) I kdyz romantickou literaturu porad ne :)
19.10.2006 14:15 [holkoun]
Re: sandon
pokud mluvis o dejinach literatury resp. o teorii (tedy co je romantismus) tak tam je premysleni na miste nemyslis?:-)....a ta ucitelka presne hodnoti to "pozitivni" o co ty si diky "blbymu systemu prisel".... tedy misto biflovani, selskej rozum a ver mi ze tahle holka si bude z romantismu za 10 let pamatovat vic, nez ta/ten co sel po ni a dostal za jedna pro to ze se to nabifloval....ja bych ji dvojku dal.. zas tak moc nesmyslu nerikala....
no bauxit me taky nezajimal:-) ale ropu bych celkem chapal.... ale je fakt ze me zemepis bavil jeste nez sem umel cist, uz ve 3-4 letech sem lezel v mapach:-)
19.10.2006 14:35 [fbm]
Re: holkoun
a ted asi v notach, ne? ale bohuzel uz par desetileti porad zbytecne ;o)
19.10.2006 16:19 [holkoun]
Re: fbm
jeee.... co na to rict...
20.10.2006 9:24 [Slayer]
Re: Sandon
Premýšlanie u literatúry nie je na škodu. Keď vieš že autor je z nejakého obdobia, tak vieš o čom asi písal a nemusíš o ňom vedieť nič... :D
20.10.2006 18:26 [janulienka]
Re: holkoun
No jasně, přemýšlet se musí všude, ale něco se přece jen člověk musí naučit. Když o tom vůbec nic nevíš, tak nic nevymyslíš. Zvlášť když jde o ten základ, ze kterého pak máš vycházet...Mně osobně teda přišlo, že teda moc netušila o co jde, tobě to tak připadá?Jinak bych řekla, že jí učitelka tu dvojku dala jenom proto, že se vážně úpřimně pobavila :-)
20.10.2006 19:26 [holkoun]
Re: janulienka
no dle meho tusila: postavy + prostredi... fakt ze "skaly, hrad, jezerp" to je evidentne popis jezera co se rozklada u Doks.. ale proc ne:-)) to ze neznala fakta (teda podle toho co pises) sfoukla improvizaci a selskym rozumem).... jak rikam, tahle holka si bude pamatovat z romantismu za 10 let vic nez 90% tridy:-)
predpokladam ale ze to neni tvoje oblibenkyne:-)
20.10.2006 20:19 [janulienka]
Re: holkoun
Tak to předpokládáš špatně, je to moje kámoška :-) (dokonce jsem to tam hned na začátek napsala :-)) Tušila: postavy + prostředí - tak to je asi všude, ne?:-)A jinak teda nic moc převratného nevymyslela :-) Nevím, jak si to bude pamatovat ona, ale já rozhodně, v tom jejím podání to bylo nezapomenutelné :-)))
21.10.2006 13:40 [holkoun]
Re: janulienka
ajo vlastne - uz jsem stary a slepy:-))....ja myslim ze podala slusnej vykon:-)
21.10.2006 18:06 [Sandon]
Re: holkoun
Ted nevim esli si nedelas legraci.. Ta holka vedela o romantismu asi tolik, ze elektrina neni videt, ale presto kope nebo ze Archimeduv zakon vymyslel ten dedek, co pri tom behal nahatej nekde po Sicilii :-) Takhle se delaji horoskopy, nadhodis neco obecnyho a kazdej si tam to svoje najde. Ja sem takhle proplouval zemepisem na zakladce - kdyz uz sem nevedel, tak sem ty naleziste tipoval a nekdy sem se trefil :-)
Tu dvojku dostala opravdu spis za klaunstvi, verim tomu...

A navic romantismus... to se asi fakt da tipnout :-) Zajimalo by me jak by dopadla treba z dila panu Karla a Bedricha :-)
25.10.2006 10:39 [holkoun]
Re: sandon
to si samozrejme srandu nedelam:-).... sam si urcite pamatujes sprtky co dostavali za jedna protoze byly nabiflovany... ale kdyz ses jich zeptal "trosku" jinym zpusobem nez byly nauceny uz nevedely jak odpovedet... no a tahle holka evidentne proste aspon trochu premysli, a to tak ze se z toho dokaze vylhat......to jak by odpovedela na jine tema, to opravdu nevim, stejne jako to nevis ty a koneckoncu ani ona:-)

je jasny ze potrebujes mit znalosti faktu...ale jestlize se ta holka vylhala a dostala za 2 tak to neni jen o tom ze "o romantismu bych moh kecat kazdy".....jak rikam, slusnej vykon
1.11.2006 21:32 [janulienka]
Re: holkoun
To je zajímavé, jak odlišně věci chápeme...:-) A při této příležitosti mě napadá taková jedna "filozofická" otázka: Praporek vlaje ve větru. Co ho rozhíbalo? Pište, co si myslíte...
1.11.2006 21:37 [gotrek]
Re: januljenka
no zalezi na tom, jak ten vitr vznikl :) .. klasicky? z vetraku? .. nebo biologicky?...
2.11.2006 7:36 [havran]
Filozoficka a gramaticka otazka
Jelikoz je otazka polozena jako "filozoficka", tak jsem se napred dlouze zamyslel nad tim, proc je v slove rozhíbat (sic) mekke i po tvrde souhlasce. A na tom jsem taky skoncil. Skrze tuhle hadanku se satori konat nebude.

Misto toho tady Janulience nabizim mnohem sofistikovanejsi gramatickej kóan:

"Pták měl na bidle (tyči) dobré bydlo (obydlí). Když vítr zafoukal, obě b-dla spadla."
"Vír se výra zmocnil a po obou v-rech nezbylo nic."
"Vískala mu ve vlasech a přitom výskala, dokud ji v-skání neomrzelo."
2.11.2006 13:19 [Jenda]
Re: havran
První dvě teze jsou nesmysl, v té třetí se podle y/i rozhodne co jí omrzelo dřív.
2.11.2006 13:27 [Jenda]
Re: janulienka
Je-li híbat od hibernace, pak ho rozhibernoval vítr :o)
2.11.2006 13:40 [havran]
Re: Jenda
A kdybys tu treti vetu pouze slysel, jak bys poznal, co ji omrzelo driv?
2.11.2006 14:44 [Reddog]
Re:
Praporek rozhybala sila o nezname velikosti :)
2.11.2006 14:47 [Reddog]
Re: Jenda
"Vískala mu ve vlasech a přitom výskala, dokud ji vískání neomrzelo."

A tady ji omrzelo driv viskani nebo vyskani? :) Mohla prece uz prestat vyskat, ale jeste porad viskat anebo ji omrzelo viskani a porad jeste i potom vyskala :)))
2.11.2006 21:50 [Jenda]

Rozhodně nemůže nastat stav že by výskala a nevískala :o)
2.11.2006 22:28 [janulienka]
Re: havran
Tož chybička se vloudila...No co, i sem, i tam, beztak je to jedno...:-)Jinak v těch tvojich větičkách, řekla bych, že to tak prostě nemůžeš napsat a musíš vyjmenovat vždy obě ty slova.
No a k té otázce - tak já osobně zastávám názor, že praporek prostě a jednoduše rozhýbal vítr, ale ten kdo mi tuhle hádanku dával, mi tvrdil, že praporek rozhýbala mysl. S tímto tvrzením však tvrdě nsouhlasím. Co myslíte vy?
2.11.2006 22:39 [kremator]
Re: janulienka
Tak to musel být nějaký rádobyintelektuál:) Alespoň tak to na mě působí...
3.11.2006 8:01 [havran]
praporek rozhýbala mysl
Tahle odpověď mi, Janulienko, smysl dává taky. Kdyby nebyl nikdo, kdo praporek pozoruje a kdo navíc všechno popisuje, klasifikuje a - můj ty Tondo - abstrahuje (no ano, co jinýho jsou slova praporek, vítr, vlát i rozhýbat než abstrakce něčeho mnohem složitějšího?), tak by se ten jedinečnej a neopakovatelnej úkaz prostě stal a ... nic. Věta "praporek vlaje ve větru" je abstrakcí toho úkazu, protože nikdo na celým světě ho nedokáže slovy popsat stejně jako nikdo nedokáže beze zbytku popsat třeba jen ten blbej vlašskej ořech, co mám na stole (až tohle někdo dokáže, tak vyrejžuje ohromný prachy, páč bez toho se nedá sestrojit teleport tak, jak ho známe třeba ze Star Treku). Vítr neabstrahuje, ořech neabstrahuje, dítě neabstrahuje, ... abstrahuje mysl dospělýho člověka a právě ta vytvořila na základě pozorování toho jevu tuhle zjednodušující větu, jinak by ten člověk tuhle svojí zkušenost nebyl schopnej nikomu ani přibližně sdělit (maximálně by na ten jev mohl nějak (po)ukázat). Aspoň něco. Je ti teď snad jasný, že i odpověď "praporek rozhýbala mysl" je jen abstrakcí? ;-) (ten smajlík je zase abstrakcí toho, že mám dojem, že jsem svojí takyintelektuálskou přednášku zakončil tuze důvtipně a lišácky - nemusím nic vysvětlovat a dlouze popisovat, stačí napsat ;-), prostě si tak trošku připozaabstrahovat)
3.11.2006 10:08 [kremator]
Re: havran
A nepožil jsi náhodou švestkového extraktu? Já bych určitě musel, abych něco takového vyabstrahoval:) Nesmí se to ale přehnat, aby se z toho člověk trošku nepřipoabstrahoval:)
3.11.2006 17:27 [janulienka]
Re: havran
Proboha!!! :-)))
Ale stejně se podle mě nedá říct, že praporek rozhýbala mysl, protože praporek se hýbe bez ohledu na to, jestli to někdo pozoruje, nebo nepozoruje, jestli o o tom někdo ví, a jestli se tím něčí mysl zabývá...
3.11.2006 18:43 [holkoun]
Re:
na tuhle diskusi tady jednoznacne chybi Z28:-))
3.11.2006 18:43 [holkoun]
Re: Jenda
No nesmysl je jen bod 1 bod 2 nastat muze:-)
3.11.2006 18:46 [holkoun]
Re: Janulienka
no to je relativni pojem..... viz teorie relativity... no nejsem fyzik ale laicky: pokud nemas nejaky pevny bod ke kterymu se to vaze tak to neni pravda... napr 2 auta jedouci po silnici vedle sebe naprosto identickou rychlosti... vuci sobe navzajem jsou v klidovym stavu
to bude mela:-)
3.11.2006 19:04 [havran]
Re: janulienka
Ne. Popis "praporek se hýbe, protože fouká vítr" má smysl jen pro toho, pro koho je důležitý popisovat právě tyhle tři věci (hýbat se, praporek a vítr). Například zajíc, kterej by běžel k tomu "praporku" proti směru větru by stejnou situaci vnímal, a kdyby uměl a měl potřebu mluvit, třeba jako "překážku, která páchne jako hajnej". A i kdyby tam ten zajíc nebyl, pořád by to ze zajícova hlediska byla jenom "překážka smrdící hřbitovem". Vůbec by ho nezajímalo, že ta věc ve větru navíc plandá. Stejně tak je zřejmý, že nikdo nepovažoval za důležitý zdůraznit jakou vůni nebo barvu praporek měl! My se ve stejné situaci ptáme "co praporek rozhýbalo", zajíc se ptá "z který strany to oběhnout". Nás nezajímá vůně, jeho nezajímá zjevně neškodnej pohyb tý překážky.

Ta hádanka nám velice jasně ukazuje, jak moc je naše vnímání spojeno s naším člověčenstvím a s jazykem, kterým mluvíme a kterej používáme pro popis světa kolem nás.
3.11.2006 19:10 [Reddog]
Re: havran
Nejsi ty filozof nebo politik? :)
3.11.2006 19:15 [havran]
Re: Reddog
Jsem havran. Nehodnotím, nezasahuju, čekám až ti, co nepochopili, zemřou a pak je se svými bratry pozřu.
3.11.2006 19:16 [Reddog]
Re: holkoun
Podle me to tady zas az tak relativni neni. Kdyz si urcis 1 jedinej bod praporku, tak vuci necemu se hybe, vuci necemu treba ne, to je relativni. Ale kdyz beres praporek jako celek, je prece jasny, ze se hybe, jeho jednotlivy body vuci sobe. Jako teleso se deformuje... A co ho deformuje? Sila. Jaka sila? Sila vetru. A dalo by se zachazet dal, kde vznikala a tak...
3.11.2006 19:17 [Reddog]
Re: havran
:)))
3.11.2006 19:25 [Reddog]
Re:
A vubec, co tu vsichni resite takovy ptakoviny a nehrajete, no??? :) ja sem opravnej tu mlejt blbosti, protoze kvuli svejm problemum s rukama sem si uz peknou dobu nezahral :((( ale az se vylecim, tak to se teste! pce to me tu nepotkate :)
[84..133 / 133] Strana:  1  2  3 | Všechny | Poslední